הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
בלוגים

עמוד הבית > בלוגים > נוער > ספורט וחיים

תרגילים לבני נוער

תרגילים לבני נוער


תרגילים לבני נוער

בגיל ההתבגרות, לרוע המזל, ילדים אדישים, ללא כל עניין בתרגילי בוקר, אך הם שמחים לעסוק בענפי ספורט שונים, מתוך אמונה שזה יועיל להם. TopCity תספר לכם כיצד פעילות גופנית לבני נוער משפיעה על בריאותם.
ילדים בגיל ההתבגרות צריכים להבין שתרגילי בוקר חשובים במיוחד למתבגרים, היתרונות שלהם הם גבוהים מאוד, וניתן לשלב בקלות תרגילי בוקר עם הספורט האהוב עליכם.

תרגילי בוקר לבני נוער
לעיתים קרובות קשה למתבגר להיטען. הזמינו את בתכם או בנכם להתמודד יחד עם עצלנות ותתחילו יום חדש עם סט תרגילים. אנו מציעים לכם תרגילים פשוטים ומוכרים לבני נוער שעליכם לבצע בכל בוקר. אתה יכול גם להשתמש בתרגילים כאלה ב - מחנה קיץ or מחנות קיץ

שים את הרגליים ברוחב הכתפיים שלך, קפלו את הידיים על החגורה. בצעו סיבובי ראש מעגליים ראשונים, ואחר כך הצד השני עשר פעמים.
הישאר באותה תנוחה. עכשיו סובב את גופך שמאלה וימינה חמש פעמים.
באותה תנוחה, יש להניף את הרגליים קדימה, אחורה לצד. עשו חמש פעמים עם כל רגל.
בתנוחת ההתחלה הקודמת, פרשו את הידיים לצדדים וכשאתם נושפים, התכופפו קדימה כשיד ימין נוגעת בבהלת רגל שמאל. בהשראה, אתה צריך להתיישר שוב ולהתכופף, לגעת באצבעות הרגל הימנית ביד שמאל. לכל כיוון, בצעו את התרגיל חמש פעמים.
רגליים רחובות זו מזו, עשו סקוואטים בקצב קבוע.
במצב הראשוני, בצעו סיבובים מעגליים עם האגן באחד, ואז הצד השני.
רגליים רוחבות זו מזו, הורידו את הידיים כלפי מטה. סחטו את האצבעות לאגרוף וסובבו את המברשת קדימה ואחורה.
הניחו את הרגליים ברוחב הכתפיים זו מזו, ידיכם על החגורה. קפוץ במקום בקצב שלך.
שבו על הרצפה כשרגליכם ישרות זו מזו. הושג קדימה ראשונה לאחת, ואז לרגל השנייה.
שכב על גבך ובצע את התרגיל "מספריים", חצה רגליים מורמות מעל הרצפה.
שכב על הגב, בצע את התרגיל "אופניים", התחלף להתכופף ולרגליים בלתי נשענות.
עלה על ארבע, התכופף וכופף את הגב.
סיים תרגילי בוקר על ידי הליכה רגועה במקום או סביב החדר.
תרגילי כוח לבני נוער: האם זה אפשרי או לא?
באשר לאימונים בחדרי כושר, עד גיל 14, רופאים ומאמנים לא ממליצים לבקר בהם למתבגרים, מכיוון שבגיל ההתבגרות מתחילים להיווצר הורמונים אצל ילדים. ההורמון העיקרי שיוצר שרירים אצל גברים הוא טסטוסטרון. זה מתחיל להיות מיוצר רק מגיל 14.

ניתן לומר את אותו הדבר לגבי ילדות מתבגרות. במהלך גיל ההתבגרות מתחילים לייצר אסטרוגנים בגוף הנשי. מטבעם, בנות לא יכולות להיות "נדנדות" אלא אם כן, כמובן, הן לוקחות אנבוליקה במקביל לתרגילים גופניים.

עד גיל 18 גופו של נער מתפתח במהירות ובאופן פעיל, כולל התפתחות עמוד השדרה. לפיכך, העומס האנכי עליו לילדים במעבר הוא התווית קטגורית. תרגילים כאלה מסוכנים למתבגרים, ישנו סכנת פעלולים, התרחשות עקמת בדרגות שונות.

תרגילים שימושיים לבני נוער על הסורגים הלא אחידים. הם תורמים להתפתחות תקינה של עמוד השדרה. תרגילים מוכווני מתיחות שרירים יועילו גם לבני נוער. עם זאת, כאן, כמו בכל עסק, חשוב לא להגזים.

דיברנו אילו תרגילים לבני נוער מועילים ואילו משפיעים לרעה על ההתפתחות הגופנית. אם אתה רוצה להיות בריא ויפה, עשה תרגילים כל יום, זה יעזור לשרירים ולעצמות שלך להתפתח נכון, ואתה תישאר בבריאות טובה.


צפו בעמוד זה: 93
 
לצפייה בעמודים נוספים בבלוג

שלח לחבר | הדפסה | לכתבות נוספות | חזרה למעלה
כניסה לבלוג:
| הוספת תגובה
האם אתם זקוקים לדיאטה? מחשבון BMI
משקל בק"ג:
גובה בס"מ:
לחישוב
מחשבון קלוריות

ארוחת בוקר

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר
שם המוצר
סוג יחידה
כמות
קלוריות

ארוחת ביניים

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

ארוחת צהריים

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

ארוחת ביניים

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

ארוחת ערב

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

ארוחת לילה

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

סה"כ קלוריות

מחשבון
פעילות גופנית
המשקל שלי :
סוג הפעילות:
רמת הפעילות:
זמן הפעילות בדקות:
Send
מחשבון
הוצאת קלוריות
הוצאת קלוריות בסיסית ליום
משקל בק"ג:
גובה בס"מ:
גיל:
סוג העבודה:
מין: זכר נקבה

כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il