הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
בלוגים

עמוד הבית > בלוגים > נוער > ספורט וחיים

איך עושים ספורט בבית

איך עושים ספורט בבית


לא כולנו מוכנים להתעורר שעה קודם כדי לדווש או לעבור את הבוקר המאובק והלא ידידותי של מוסקבה. בכושר ביתי, חשוב מאוד להציב מטרה, שלמעשה יש רק שניים - גוף שרירי או ירידה במשקל. בהתאם למטרה שנבחרה, עליכם לפתח מערכת תרגילים, לחשב את משך הזמן הנדרש להשגת תוצאה ספציפית ולקבוע את נקודות ההתייחסות שבאמצעותן תעקבו אחר תהליך עליית מסת השריר וירידה במשקל ( ראו גם: "המדריך הכנה ביותר לירידה במשקל" ).

בחר מערכת אימונים
בהתאם לתוצאה שאתה רוצה להשיג, קבע את סוג האימון. אם התוכניות שלך כוללות דמות כמו של שוורצנגר צעירה, אז אתה צריך תרגילי כוח עם שקלול. אם המטרה היא לרדת במשקל, אז יש צורך באימוני לב ארוכים. כדי להדק מעט את הגוף, זה יספיק לחצי שעה של תרגילים או לשבע הדקות המפורסמות - סט תרגילים שבוצעו במהלך 7 הדקות שהוזכרו כבר.
https://www.marieclaire.ru/stil-zjizny/kak-pravilno-zanimatsya-sportom-doma/

קבעו לוח זמנים לאימון
בחר זמן וימים נוחים עבורך, אל תחמיץ את האימונים. משמעת היא הדבר החשוב ביותר בעסק זה. בהתחלה יהיה קשה להכריח את עצמך לקחת את זה באופן מוחלט כאשר הספה, המחשב והטלוויזיה כל כך קרובים ( קרא גם: "איך למצוא זמן לספורט") , אך זכרו את הכלל בן 21 הימים - זה כמה שצריך כדי ליצור הרגל. במקרה זה, לאימונים רגילים.

הקשיבו לגופכם
אתה לא צריך להתחיל עם מרתון אם לבשת מדי ספורט בבית הספר. התחל לטבול את הגוף בספורט בהדרגה, אחרת מחכים לך כאבי שרירים, נקעים ופציעות מרובות אחרות שרק ירתיע אותך מהאימונים. וכמובן, אל תשכחו מהחימום. בשלב הראשוני זה הכרחי במיוחד מכיוון שהשרירים זקוקים להתחממות לאחר קיפאון ארוך.

צור רשימת השמעה
עדיף שיעורים לטלוויזיה לא לנהל. חדשות, סרטונים, סרטים, או גרוע מכך, תכניות טלוויזיה, יסיחו את דעתך מהספורט עצמו. עדיף שתכין רשימת השמעה מרגיז שתניע אותך ותעודד אותך.


שתו את זה
שתייה במהלך האימונים הכרחית בפרקי זמן קבועים, ללא קשר לשאלה אם אתם חשים צמא או לא. העובדה היא שבמהלך אימונים אינטנסיביים, חום הגוף עולה. הגוף מתחיל לייצר זיעה על מנת לאזן את טמפרטורת הגוף. בגלל זה, שתי בעיות מתעוררות באופן מיידי: התייבשות, וכתוצאה מכך, נטל כפול על הלב, כשהדם מתחיל להתעבות, והרבה יותר קשה ללב לעבור אותו בעצמו ולהפיץ אותו בגוף. לכן שתייה במהלך אימונים חשובה מאוד.

עקוב אחר הדיאטה
המרווחים בין אכילה לאימונים צריכים להיות שעה וחצי עד שעתיים. עדיף אם האוכל הוא חלבון, כך שיהיה לו קל יותר לסבול את הלחץ כתוצאה מפעילות גופנית מוגברת ויבוא מאיפה לקבל אנרגיה. עדיף לסרב לפחמימות באופן כללי.

להשיג בגדי ספורט
במבט ראשון הטופס עשוי להיראות כמו פרט מיותר, במיוחד אם אתה עושה את זה בבית. אף אחד לא רואה אותך, ולכן אתה לא מאשים אותך בעשיית סקוואט בחותלות ונעלי בית ישנות, אתה חושב. זו גישה שגויה ביותר. ספורט הוא מתח לגוף, לכן עליכם ליצור את התנאים הנוחים ביותר לגוף כך שהשיעורים יהיו בטוחים ויעילים. נעלי ריצה גרועות טומנות בחובה התנתקות מהקרסול, ובגדים סינטטיים - זיעה מופרזת וחוסר חמצן.


מצא אנשים בעלי דעות דומות
אם אתה מבין שעשייתך לבד בהחלט לא תעבוד עבורך, ותחבל על עצמך עד האחרון, ותדחה אימונים מסיבות מופרכות, מצא את עצמך בן לוויה. זו תהיה המוטיבציה שלך לא להתנדנד. אתה לא רוצה להיראות כמו סמרטוט רפוי בעיני חבר או חברה?


צפו בעמוד זה: 128
 
לצפייה בעמודים נוספים בבלוג

שלח לחבר | הדפסה | לכתבות נוספות | חזרה למעלה
כניסה לבלוג:
| הוספת תגובה
האם אתם זקוקים לדיאטה? מחשבון BMI
משקל בק"ג:
גובה בס"מ:
לחישוב
מחשבון קלוריות

ארוחת בוקר

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר
שם המוצר
סוג יחידה
כמות
קלוריות

ארוחת ביניים

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

ארוחת צהריים

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

ארוחת ביניים

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

ארוחת ערב

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

ארוחת לילה

מוצר קלוריות
סה"כ
הוספת מוצר

סה"כ קלוריות

מחשבון
פעילות גופנית
המשקל שלי :
סוג הפעילות:
רמת הפעילות:
זמן הפעילות בדקות:
Send
מחשבון
הוצאת קלוריות
הוצאת קלוריות בסיסית ליום
משקל בק"ג:
גובה בס"מ:
גיל:
סוג העבודה:
מין: זכר נקבה

כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il