הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עמוד הבית > כתבת השבוע
דיאטת דגנים חורפית

מענה מהטבע לדיאטה מאוזנת יהיה תמיד עם פירות וירקות העונה. מה בנגע לגידולים אחרים כמו דגנים?
בריאות ילדנו נתונה בידנו .
איך נלמד את ילדנו להנות מספורט כדרך חיים.
ההתעסקות בספורט היא השקעה – האם זו השקעה לטווח ארוך? - האם תשתית פיזיולוגית שמפתחים בגיל הרך , ניתן יהיה להנות ממנה לאורך שנים?
יתרונות באכילת דגים הגדלים במים קרים.
אנחנו חיים בעידן שמטפח את אכילת הדגים על פני אכילת בשר.
רווחת דעה, נכונה בחלקה, שבשר מזיק ולעומתו דגים בריאים הרבה יותר. עלינו להבין שגופנו זקוק למרכיבים רבים.
חוסר שינה כגורם להשמנה .
עד לאותו מחקר אפילו לא חשבנו שיש קשר לעניין.
במחקר שנערך ע"י דר' טהירי מאוניברסיטת בריסטול הוא היגיע למסקנה שמיעוט שעות שינה, אפילו רק יומיים בשבוע, גורם לשיבושים במערכת ההורמונאלית .
דיאטת אטקינס
דיאטה עתירת חלבונים ושומנים. זו דיאטה שהיא חלום של כל צרכני הדיאטות.
מי מאיתנו לא מוכן לאכול, כמעט ללא הגבלה, אוכל עתיר שומן וחלבון. ללא הגבלת כמויות. ללא ספירת קלוריות. ממש כיף!
דיאטת כרוב

איך עושים את דיאטת הכרוב? המרק והתפריט, הכל כאן.
לרזות ללא מאמץ
כיצד לשנות הרגלי אכילה בלי כוח רצון, מאמץ או משמעת עצמית.
אכילת יתר הינה הרגל מזיק, שההסכמה להמשיך ולהחזיק בו היא ההסכמה להמשיך ולפגוע בעצמנו. נשאלת השאלה: מדוע איננו משחררים הרגל מזיק זה? אנו מנסים לשחרר, אבל בשיטות לא נכונות.
מעגל השינוי לפי מודל של פרנצ'סקה ודיקלמנטה
כל תהליך של ירידה במשקל הוא תהליך של שינוי:
שינוי בהרגלים ושינוי בחשיבה, שמובילים לשינוי במראה החיצוני ולשינויים במצב הרוח ובהרגשה הכללית.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il