הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עמוד הבית > כתבת השבוע
דיאטת דגנים חורפית

מענה מהטבע לדיאטה מאוזנת יהיה תמיד עם פירות וירקות העונה. מה בנגע לגידולים אחרים כמו דגנים?
הודעה משמחת לאלו שלא אוהבים פעילות גופנית.
אני, כידוע לכם, פריקית של פעילות גופנית.
6 פעמים בשבוע אני במכון כושר, קשה לי להחליט על איזה שיעור לוותר ועל כן אני משתתפת בכל השעורים,וזאת אחרי שחייה או ריצה של חצי שעה.
אחרי החגים .
אצלנו הכול נעשה אחרי החגים.
השיפוצניק יבוא להשלים עבודה שהתחיל – אחרי החגים. המחירים יגיעו לרמה סבירה – אחרי החגים. נעשה סידורים – אחרי החגים, נתחיל ללמוד – אחרי החגים.
אמור לי מי חברך ואומר לך מה סיכוייך....
פורסם בידיעות אחרונות – יש לכם חברים שמנים – גם לכם יש סיכוי להשמין.
אדם שיש לו חברים שמנים או שאחד מחבריו הקרובים השמין, נמצא בסכנת השמנה אף הוא.
נזדקק לעוד מעט סבלנות ונעבור את החגים!

צלחנו את ראש השנה ויום כיפור, גם חג ראשון של סוכות כבר מאחורינו. נשאר רק עוד חג אחד ו...עשינו זאת! הצלחנו לא לעלות במשקל בחג הזה!
אכילה אינטואיטיבית .
דפוסי האכילה המנהלים אותנו .
תזונה מומלצת לעוסקים בפעילות גופנית.
למזון שאנו צורכים תפקיד משמעותי בהשפעה על הביצועים הספורטיבים והיכולות הגופניות.
על מנת שהפעילות הגופנית תהיה אפקטיבית ונוכל להשיג "תוצאות" רצויות, יש להתחשב בצרכים התזונתיים במהלך אימון גופני.
דגים – מה מומלץ ולמה.
מומלץ מאד לאכול לפחות פעמיים בשבוע דגים. הם בעלי חלבון מלא, מהחי, נקלט טוב בגוף, קל לעיכול, טעים מאד ומגוון.
אנחנו שומעים הרבה על אומגה 3, שומנים רוויים, שומן מהחי, שומן מהצומח ועוד...
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il