הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עמוד הבית > כתבת השבוע
דיאטת דגנים חורפית

מענה מהטבע לדיאטה מאוזנת יהיה תמיד עם פירות וירקות העונה. מה בנגע לגידולים אחרים כמו דגנים?
מים,
לשתות הרבה מים.
סימון תזונתי וערכו
תזונה היא אחד המרכיבים החשובים המשפיעים על איכות חיינו.
שמירה על הרגלי תזונה נבונים מונעת ומצמצמת הפרעות וסיכונים בריאותיים, מפחיתה את חומרת המחלות, ומשפרת את הכושר הגופני, ההרגשה וההופעה החיצונית.
הבננה לא רק לקופים.
בננה היא פרי טרופי בעל תכונות בריאות מפליאות ואולי היא הפרי הכי חשוב לאדם,
אם נסקור את תרומתו הרבה לבריאות. הבננה מכילה 3 סוגי סוכר טבעי – סוכרוזה, פרוקטוזה וגלוקוזה משולבים בסיבים, שנותנים תמיכה מיידית ויסודית בהאצה של רמת האנרגיה.
ההשמנה היא גנטית
גנטיקה והשמנה – האם יש קשר בין השתיים?
לאחרונה פורסם כי נמצא הגן האחראי להשמנה.
השומנים היותר בריאים.
למרות שהם עתירי קלוריות, חשוב לצרוך אותם, אך כמובן במידה.
הדגנים המלאים
הדגנים הם מהחשובים ביותר בתזונה נבונה!
הם מספקים לגוף אנרגיה זמינה לתפקודו. הם נקלטים בגוף כסוכר, פחמימה. פחמימות נחלקות לפחמימות ריקות ופחמימות מלאות. והמלצות התזונה הנבונה הן לגבי פחמימות מלאות.
מיתוסים על סידן.
הסידן הוא המינרל לו זקוק הגוף בכמות הגדולה ביותר.
הוא חיוני לתפקוד מערכת העצבים, השרירים ולקרישת הדם. אם הגוף לא מקבל מספיק ממנו הוא "ייקח" מהסידן שמצוי בעצמות, מה שיכול להוביל להתדלדלותן, לשברים ולמחלות עצם שונות; כמו אוסטיאופרוזיס.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il