הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עמוד הבית > כתבת השבוע
דיאטת דגנים חורפית

מענה מהטבע לדיאטה מאוזנת יהיה תמיד עם פירות וירקות העונה. מה בנגע לגידולים אחרים כמו דגנים?
איך אנחנו מרמים את הדיאטה ואת עצמנו
כמה פעמים נכנסנו ל"דיאטה", שמרנו באדיקות ולא ירדנו??.
עלינו להבין שאין מאכל משמין אלא כמות משמינה. מילת המפתח בירידה במשקל היא – כמויות!!! בגדול זה כמה קלוריות הכנסנו לגוף מול כמה קלוריות הוצאנו בפעילות היומית השונה שלנו!!!
חילוף החומרים ואנחנו
מספר גורמים משתתפים ביעילות הירידה במשקל שלנו. יש גורמים הניתנים להשפעה ויש – שאינם ניתנים להשפעה או יותר נכון – השפעתנו עליהן קטנה ביותר.
ראשית עלינו להבין שחילוף חומרים הוא לא בהכרח כמות ה"יציאות" השבועית שלי. חילוף חומרים הוא תהליך שריפת האנרגיה בגוף.
מיתוסים בפעילות גופנית
בקשר לתיאבון, שריפת שומנים, הימנעות מקיום יחסי מין לפני פעילות, וחימום הגוף לפני תחילת הפעילות.
איך לא לאבד ויטמינים.
ומתי המזון מאבד מערכיו התזונתיים.
תמיד כדאי לאכול אוכל טרי. ירקות ופירות מאבדים מערכם התזונתי בכל יום שחולף מאז הקטיף (גם אם הם נראים מצוין).
ויטמינים ומינרלים.

ויטמינים ומינרלים מהווים חלק ממרכיבי המזון, אינם תורמים אנרגיה (קלוריות) .
פעילות גופנית  או הגברת התנועתיות
לפעילות הגופנית יתרונות רבים במניעה, טיפול ושיקום במגוון רחב של מחלות!
ומאידך – חוסר פעילות גופנית וכושר גופני נמוך מהווים גורם סיכון משמעותי לתחלואה ולתמותה. אך קודם כל עלינו לחדד מושגים.
סכנה – פירות הקיץ מתדפקים על דלת
פירות הקיץ הם הפירות הטעימים עם מבחר גדול ביותר ועל כן יש לשים לב.
כאשר השמש מפציעה מבעד לעננים ומבשרת את בוא האביב אני נכנסת למגננה. מגיעים הפירות.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il