הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כיצד נימנע מנזקי גוף בישיבה מול המחשב?
ישיבה ממושכת מול מסך המחשב או מאחורי שולחן העבודה יכולה לגרום לגופנו נזקים.
פעילות גופנית קצרה לצד תכנון נכון של סביבת העבודה ,יורידו את סבירות התרחשות הנזק ואף יוכלו למנוע אותו.
מיתוס מספר 2:
מה הדרך הנכונה להוריד את הכרס?
השבוע נדבר על הדרך הנכונה "להוריד את הכרס". בנושא זה רווחות אמונות תפלות שונות ומגוונות:
מיתוסים
היום אתחיל בסדרת כתבות על מיתוסים בנושא האימון הגופני.
בכל חדר כושר כמעט, תמצאו "מומחים", אשר יסבירו לכם באופן מנומק כי הדרך בה אתם מתאמנים אינה נכונה.
איך מתחילים לרוץ בגיל מבוגר.
הרבה אנשים, שלא עסקו בספורט עד גיל הפנסיה, החליטו ועשו.- הפכו מכורים לספורט.
הם פרשו לגמלאות, זמנם בידם, הבינו שבריאותם גם היא בידם, והחליטו לעשות מעשה.
גם לקטנטנים מגיע ספורט.
היום מודעים לכך שהכי חשוב זה ללמד ילדים לנוע יותר. אמנם ילד קטנטן , נע כל היום, אך גם אותם קטנטנים יושבים הרבה מול המרקע ואפילו ליד המחשב.
מדהים איך הקטנים בני השנה וחצי או שנתיים מצליחים לעבוד עם מקלדת המחשב. לחשוב על כך שאני ישבתי מספר ימים, עד שהצלחתי להזיז את הסמן לאן שאני רוצה ונכדי בן השנה וחצי שנתיים עושה זאת בלי בעיות.
הטיפים של הכוכבים לשמירה על חיוניות וכושר טוב !

יש שיקראו לזה אנרגיה, יש מי שינסח זאת כחיות ועיניים בורקות... בכל מקרה, התוצאה היא אחת : הם חייבים למצוא את הזמן להתאמן - צפו בכוכבים ותבינו.
מוכר גם לכם? גם אתם מאלו שדוחים הכול ל"אחרי החגים"?
אם כן עלי להזכירכם ש"אחרי החגים" כבר כאן איך חוזרים לכושר?
מה אתם חושבים?
האם יתכן טיפול אחד יעיל במניעת רוב המחלות של העולם המערבי? – אם כן מהו לדעתכם?
ברור הפעילות הגופנית!!!
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il