הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כיצד נימנע מנזקי גוף בישיבה מול המחשב?
ישיבה ממושכת מול מסך המחשב או מאחורי שולחן העבודה יכולה לגרום לגופנו נזקים.
פעילות גופנית קצרה לצד תכנון נכון של סביבת העבודה ,יורידו את סבירות התרחשות הנזק ואף יוכלו למנוע אותו.
אימון כושר עם דלגית

אימון כושר בבית, לנשים העסוקות שבניינו
הסופגנייה והספורט

רבים תולים את הצלחת הירידה במשקל בקטע של הספורט. אם הלכתי – ואפילו 10 דקות – מגיע לי לרדת במשקל. אם לא הלכתי – רק בגלל זה לא ירדתי במשקל!
פעילות גופנית לשם ירידה במשקל
כן או לא?
כתבה מרעישה קראתי היום, יום א, בעיתון ידיעות אחרונות. רק הכותרת - "למה לא תרזו מפעילות גופנית". איזה כותרת... כל שונאי הפעילות הגופנית אומרים כעת "אמרתי לכם שלא כדאי..."
פעילות גופנית - איך עושים את זה?
האם גם אתם עשיתם מנוי לחדר כושר אשר מקשט לכם את הארנק?
אם גם אתם מרגישים לפעמים כי פעילות גופנית זו קללה שלא ברא השטן או להבדלי-הייתם מעדיפים לכתוב 1000 פעמים "לא אתקרב לעוגת שוקולד כל עוד אני נושם",מאשר לעשות פעילות גופנית?
האוכל, אנחנו והרכיבה על אופניים.

חשוב לאכול פחמימות לפני אימוני סיבולת ולפני מצבים של עלייה בטמפרטורת הגוף, על מנת להימנע ממצבים שבהם מידלדלים מאגרי האנרגיה (פחמימות).
לי יש חילוף חומרים איטי...
מכירים את הטיעון הזה ? מהיום ניתן לבדוק אותו ולאמת או לשלול את הטענה!
מיתוס מספר 3 :
שומנים מתחילים להישרף רק אחרי 20 דקות.
הפעם נדבר על האמונות הטפלות הקשורות לשריפת שומנים.
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il