הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עוגיות קטו עם נגיעות שוקולד, ללא גלוטן וטבעוני

10-15 עוגיות 70-100 קלוריות ליחידה
עוגת הדבש הכי איכותית של  אושרה
מתאימה גם לכל השנה.
מחלקים לארבעה פסים. כל פס נחלק לעשר פרוסות לפחות. כל פרוסה כ - 90 קלוריות.
עוגה בחושה ללא שומן.
העוגה נחלקת ל - 10 פרוסות וכל פרוסה שווה חצי מנה פחמימה וחצי מנה חלב = כ -80 קלוריות.
המרכיב הבעייתי בעוגות הוא לא הסוכר וגם לא הקמח. המרכיב הכי עשיר בקלוריות הוא השומן. חבילה מרגרינה – לא די שהיא לא בריאה היא העתירה בקלוריות מבין כל המרכיבים.
עוגת גבינה בגרסה דלת קלוריות.

12 מנות. כל מנה שווה כ- 170 קלוריות.
מרנג עם פירות
12 מנות, כל מנה = 1.5 מנת פרי שווה בערך 75 קלוריות.
גם כשעושים דיאטה או כאשר שומרים על המשקל, רצוי לא להמנע לחלוטין מ"מתוקים" , קינוח מתוק דל קלוריות ומאוד טעים ניתן להוסיף לארוחה חגיגית מדי פעם.
עוגיות בריאות של אלישבע
50 עוגיות כל אחת 60 קלוריות
יבשות, טעימות, פריכות וקשה להפסיק לאכול אותן. כוס קפה עם עוגייה אחת- מעולה. מי שלא יודע לקחת רק אחת – מומלץ שלא יכין זאת כלל.
עוגיות תמרים לא אפויות
חתיכה אחת לא גדולה במקום מנת פרי או מנת פחמימה - 50 מנות כל אחת בערך 65 קלוריות
לא כל כך דל קלוריות – לא להרבות – אך לפחות בריא והעיקר מתוק.
מאפה פילו חם עם תפוחים וגלידה
מתכון דיאטטי וחגיגי המתאים לערב ראש השנה
6 מנות כל אחת בערך 100 קלוריות למנה.
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il