הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - דיאטה לקראת הקיץ
12/05/2009, מאת רותי ברקן מנחת קבוצות תמיכה
הקיץ בפתח - מי שרוצה למצוא עצמה בביקיני כדאי לה לרוץ ולהירשם לתוכנית דיאטה או לקבוצת תמיכה.
דיאטה לקראת הקיץ

הירידה במשקל המומלצת ביותר היא ירידה ממוצעת של ½ ק"ג עד 1 ק"ג לשבוע  זו הירידה המומלצת גם לשמירה על הבריאות. ועל כן תכנית האכילה שאני מעבירה לאנשי קבוצות התמיכה שלי או בתוכנית דיאטה און ליין באתר. בנויה כך שבחודש מומלץ וניתן  להוריד בין שני ק"ג  לארבעה ק"ג בממוצע. היות שהקיץ כבר בפתח – עלינו לחשב זמן הגיוני ומתאים כדי לעמול על הכנת ה"גיזרה שלנו",  מי שרוצה למצוא עצמה בבגד ים ביקיני עוד הקיץ – מומלץ לה להתחיל בדיאטה היום! ( ומי שמתחילה מהיום – כדאי לה לבדוק ולתכנן את כל פעולותיה!
אחד הדברים החשובים ביותר הוא יומן האכילה. מי שחשוב לה ביותר לרדת מהר במשקל – כדאי לה להחליט מראש לרשום כל מה שנכנס לפיה. (זוכרים שאני תמיד מסבירה שהפעילות הגופנית שמשפיע הכי הכי על הירידה במשקל היא הפעילות הגופנית  הנעשית עם העט על גבי הנייר?. )
היצמדי לתפריט דיאטה – הכי קרוב שאת יכולה! למספר שבועות או חודשים – זה מתאים. אחר כך נעבוד על הרגלים לתמיד – עכשיו אוכלים מה שכתוב. נקפיד ביותר על כול מרכיבי התפריט ונבטיח לעצמנו ירידה במשקל יפה ומסודרת.
נתכנן כמה קילוגרם עלינו לרדת ונבדוק ונתכנן איך עושים זאת. מומלץ להחליט לשמור הקפידה על כל פרט חשוב ואם יש אירועים במשך השבוע – לוקחים זאת בחשבון. או שמוותרים על האוכל באירוע ואוכלים לפני כן בבית או שמותרים על הירידה באותו שבוע ומתכננים לטעום באירוע. רק לטעום. כדי שנוכל לעמוד בכך עלינו לאכול משהו קטן בבית לפני תחילת האירוע כך שנגיע לא רעבים.  כל פעם שמרגישים שנגמר הכוח – עלינו להזכיר לעצמנו את מטרתנו המוצהרת .

 עכשיו החליטי כמה קילוגרמים את יכולה להוריד בכל אחד מהשבועות האלה. רשמי זאת בעיפרון בתחילת כל שבוע. היי מציאותית! בדקי ביומן שלך לראות מה קורה בכל שבוע. אם יש לך שלושה אירועים בשבוע מסוים, זה מקובל בהחלט לשאוף לשמור על המשקל באותו שבוע, או אפילו תיתכן עליה קטנה במשקל בשבוע זה. בשבועות שאין לך שום דבר בתכנון, רשמי את הירידה במשקל ההגיונית והמציאותית מבחינתך.
עכשיו הוסיפי את הירידה הכללית, שאת צופה לה במהלך כל התקופה - זו המטרה המציאותית שלך. אם זה אינו מסתכם למה שאת רוצה להגיע, קראי את הנקודות הבאות:
 היזהרי לא להגדיל את מטרות ההרזיה השבועיות שלך בשלב זה.
 תכנני בשמרנות ואז תקבלי תמריץ אמיתי משבועות לא צפויים.
 אם את מציאותית, עדיף לתאם ציפיות ואז תרגישי נהדר כשתשיגי אותם, מאשר לצפות ליותר מדי ולהרגיש מאוכזבת.
 הגברת הפעילות הגופנית יכולה להאיץ את הירידה במשקל - האם יש לך זמן לפעילות נוספת?
רישום ומעקב החברים המצליחים ביותר בשומרי משקל הם אלה שרושמים כל מה שהם אוכלים - זה נקרא יומן מעקב. את יכולה לקבל מהמדריכה יומן מעקב מדי שבוע או להדפיס אותו בבית מאתר האינטרנט שלנו.
מטרות ריאליות אם 10 שבועות הם זמן ארוך מדי, תכנני כל פעם מראש שבוע או חודש. אם מחוייבות למספר מסויים של ירידה במשקל מלחיץ אותך, רשמי מטרות אחרות ביומן שלך, כמו שתיה או פעילות גופנית. את יכולה להציב כמטרה 3 פעמים בשבוע של הליכה במשך שעה. אם רישום של שבוע מלא ביומן אינו מציאותי לגביך, החליטי לרשום במשך 5 או 6 ימים. זה הכל עניין של מציאת הקצב המתאים לך. אל תיבהלי! לבסוף, אנחנו ממליצים לך לכתוב בעיפרון. אפילו התכנון הטוב ביותר עלול להיכשל - לחיים יש הרגל מעצבן להטיל עלינו כל מיני הפתעות!
אבל זכרי, חלק מזה שאת קובעת את הקצב הוא לקבל את העובדה, שתוכניות צריכות בחינה מחדש, כך שאל תהיי קשה מדי כלפי עצמך.

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
ארבל
12/05/2009 14:08:00
כותרת:
אימון ברטט VIBROGYM לחיטוב ובריאות הגוף
תגובה:
מחקרים מוכיחים ששילוב אימוני רטט אנכי כדרך חיים , 10 דקות פעמיים בשבוע , תורמים לבריאות הגוף , מפחיתים השפעות ההזדקנות ע"י עידוד ייצור הורמון הגדילה ,מסיעים להתמודדות עם סכרת 2, מפחיתים כולסטרול, משפרים את היציבה -מומלץ לאוכלוסיה מבוגרת, מסייעים לשיפור וחיזוק מבנה השלד ולהתמודדות עם אוסטיאופורוזיס והבונוס הגדול.... מאוד מחטב ,ממצק את הגוף, משפר מרקם עור ומפחית באופן משמעותי צילוליט ושורף שומנים באופן ממוקד לאזורים בעייתיים.
חשוב ביותר לוודא שמכשיר הרטט בטיחותי ובעל תקן FDA , רטט שאינו עומד בתקן זה יכול להיות מסוכן.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il