הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - שמירה על המשקל לאורך זמן
29/04/2007, מאת רותי ברקן - מנחת קבוצות תמיכה
כדי שנוכל להנות לאורך זמן מירידה במשקל כתוצאה מהמאמץ הגדול שעשינו, עלינו אמץ מספר כללים לכל החיים:
שמירה על המשקל לאורך זמן

1.       לרכוש הרגלי תזונה נבונים ולשמור עליהם  ב"קנאות" דתית!.

 

2.       להקפיד – ולא לוותר – פעילות גופנית לפחות 3 פעמים בשבוע!

 

3.       לצמצם כמעט לאפס את כמות המזון עתיר הקלוריות – סוכר וקמח לבן ובעיקר שומנים רוויים ושומנים מוקשים.!

 

4.       לאירועים ומסעדות – מגיעים תמיד עם בטן מלאה במקצת! כדי לאכול בצלילות דעת – כדי שנוכל לבחור מה לקחת שם. אסור להגיע רעבים לאירועים עתירי אוכל! כשאנחנו רעבים מאד האוכל שולט בנו לא אנחנו בו!!

 

5.       ארוחת הבוקר היא החשובה בארוחות היום. לעולם אין לוותר עליה!

 

6.       למדו לקרוא תמיד את הסימון התזונתי על גבי האריזות – הרכב וכמויות – מה שכתוב קטן מידי – כנראה שרצו שלא נצליח לקרוא!

 

7.       משתדלים לא להכניס "אויבים" הביתה!

 

8.       הבישול יעשה תמיד על  "בטן מלאה"! – מומלץ בסוף ארוחה!

 

9.       לקניות הולכים תמיד  שבעים! הרעב מייקר מאד את הקניות – ומומלץ תמיד עם רשימה!

 

10.   לשתות תמיד לפני כל ארוחה!

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il