הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - טיפים לאכילה במהלך חופשה מחוץ לבית .
02/10/2007, מאת שירה סולו דיאטנית קלינית.
בעזרת טיפים קטנים אפשר, גם אפשר במהלך חופשה לשמור על המשקל.
טיפים לאכילה במהלך חופשה מחוץ לבית .

 

  • מומלץ לאכול 3 ארוחות ביום כאשר ארוחה את תהיה ארוחה עיקרית חמה (בצהריים או בערב) ושתי הארוחות הנוספות יהיו קלות יותר, כמו כריך, סלט.

 

  • כאשר ניגשים למזנון, כדאי לבחון היטב את המאכלים ובחור רק את המיוחדים ביותר. למלא צלחת פעם אחת ולא לשוב למזנון למילוי נוסף.

 

 

  • ירקות וסלטים: זכרו שרוב הסלטים הנראים  "תמימים" עלולים להכיל רטבים משמינים כמו: מיונז, שמנת, דבש וכמות נדיבה של שמן. במקרה זה, עדיף לקחת ירקות חתוכים ולתבלם באופן עצמאי עם לימון ומעט שמן זית או לבקש שהרוטב יגיע בנפרד.

 

  • מומלץ לברר עם המלצר על אופן הכנת המנה לפני הזמנתה. ולבקש מנה בגריל או מאודה ולא מטוגנת. (דגים למשל, נוהגים  פעמים רבות לטגן במסעדות).

 

  • אפשר להזמין מנה אחת ולחלוק שני אנשים.

 

  • שתייה: להיזהר ממשקאות ממותקים, גם מיצים טבעיים מכילים כמות רבה של סוכר.

            זכרו, יין ומשקאות אלכוהוליים מכילים כמות רבה של  קלוריות.

 

  • דאגו שיהיה מזון זמין לארוחות ביניים כמו: פרי / יוגורט דל שומן שניתן לרכוש בכל מקום.

 

  • נצלו את המרחבים להליכה  או את חדר הכושר במלון לפעילות גופנית.

 

בילוי נעים.

 הכותבת: שירה סולו דיאטנית קלינית.

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il