הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - כדי לרזות מתחילים ללכת
27/10/2015, מאת אפרת באלס מאמנת כושדר אישית
ההליכה תורמת לכל מערכות הגוף, מתאימה לכל גיל ואפשר לעשות אותה ביחד.
לפני חמישה ימים צוין בישראל יום ההליכה העולמי ואנחנו מזכירים לכם למה כל כך חשוב לכם ללכת.
כדי לרזות מתחילים ללכת

הולכים למען בריאות הגוף - ההליכה תורמת לחיזוק המערכת החיסונית והיא מפחיתה את הסיכוי לחלות במחלות כמו סוכרת, סרטן, אסתמה ועוד.
הליכה וירידה במשקל – אין ספק שפעילות גופנית היא חלק בלתי נפרד מתהליך הירידה במשקל אך פעמים רבות אין צורך להירשם למכוני כושר או חוגים וניתן להסתפק בהליכה מהירה בחוץ, אשר  מאיצה את קצב חילוף החומרים, מסייעת בירידה במשקל ובשמירה על משקל גוף תקין.

הליכה ויציבה נכונה – ההליכה תורמת לחיזוק ועיצוב מרבית השרירים בגוף, החל מהרגליים, בטן, ישבן, גב, זרועות וכתפיים. 

זריקת אנרגיה – הליכה מעניקה לנו אנרגיה רבה מכיוון שהיא מגבירה את מהירות זרימת הדם ואת כמות החמצן שמגיע לאיברי הגוף.
ההליכה תורמת לבריאות הלב - הליכה מחזקת את הלב, מפחיתה את הכולסטרול הרע ומגבירה את הכולסטרול הטוב, מאזנת את לחץ הדם ומפחיתה את הסיכון ללקות במחלות לב.

הליכה עם ערך מוסף – כאשר בוחרים לצאת להליכה בשעות הבוקר או במהלך היום מקבלים מעבר לכל היתרונות הבריאותיים של ההליכה גם תוספת של ויטמין D שהגוף סופג מהחשיפה לשמש. ויטמין D חיוני לחיזוק העצמות, חיזוק תאי הגוף וחיזוק המערכת החיסונית.

אם הולכים לא שוכחים – מחקרים הוכיחו כי הליכה מסייעת להגביר ולייעל תהליכים קוגניטיביים ומסייעת במניעת אלצהיימר ודמנציה.

הליכה זה עצם העניין - הליכה מסייעת למנוע בריחת סידן על ידי חיזוק צפיפות העצם והיא שומרת על בריאות וגמישות המפרקים ובכך מסייעת במניעת דלקות פרקים.

הליכה בשביל השרירים – ההליכה מקלה על כאבי שרירים, מסייעת בהגמשת המפרקים ויעילה בשחרור שרירים תפוסים.

והכי חשוב זה הנפש - ההליכה משחררת בגופנו אנדורפינים, הגורמים לנו להרגיש עליה בתחושה כללית טובה ולשחרור במתח וחרדה ובהפוגת לחצים.


שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il