הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - כל הטיפים לירידה במשקל
04/08/2015, מאת אפרת באלס מאמנת כושר אישית
קיץ, חם, גם ככה אין תיאבון. אז למה לא לתעל את זה לירידה במשקל?
כל הדרכים האפקטיביות לרדת במשקל ולהשיל את הקילוגרמים העודפים
כל הטיפים לירידה במשקל

סבלנות ומתינות – כולנו רוצים לרדת במשקל ומהר, אך לגוף יש את הקצב שלו, שהוא באזור החצי קילו עד קילו בשבוע. היו סובלניים ולא נמהרים.

היו מאורגנים – הכינו לעצמכם תמיד אוכל מוכן מבעוד מועד או לפחות דעו מה אתם הולכים לאכול בכל ארוחה. באותה הזדמנות היו מסודרים וכתבו כל מה שאתם אוכלים.

נקודת חולשה – בוחרים את ה"מוקש" שמהווה את נקודת החולשה שלכם ומגבילים את האכילה ממנו.

ארוחת בוקר – לא מוותרים על ארוחת בוקר בשום מצב גם אם זה אומר עוגיית בריאות ביתית, יוגורט או פרוסת לחם. אין כמו ארוחת בוקר לפתוח איתה את היום.

ירקות – שלבו ירקות בכל ארוחה: בוקר, צהריים וערב ובכל צורה: טריים, מאודים או מבושלים.

‬אוכל בייתי – העדיפו תמיד מזון בייתי, כזה שאתם יודעים מה בדיוק יש בו. זה בסדר לאכול מידי פעם בחוץ, אך השתדלו שמרבית הארוחות שלכם יהיו ביתיות.

מים – מקפידים על שתייה של מים לאורך כל היום. המים תורמים לבריאות העור, חילוף החומרים ותקינות התהליכים הגופניים. 

עוברים לתזונה בריאה יותר – מעדיפים דגנים מלאים, גבינות ובשרים רזים, סוכר חום וקמחים מלאים.

מודדים – מודדים את הסוכר, השמן, הפחמימות. היו תמיד בשליטה- כמויות, קלוריות, סוכרים ושומנים.

‬תזונה בריאה יותר - מעדיפים מזונות עשירים בחלבון ודלים בשומן: גבינות רזות, אוכל מבושל ומאודה במקום מטוגן ועוד. 

לומדים לטעום – לא יכולים לוותר על עוגה, גלידה או כל דבר טעים ומשמין אחר? לומדים להסתפק בטעימה. טעם כפית אחת של קינוח הוא בדיוק כמו טעמם של כל שאר הכפיות.... ההבדל הוא בקלוריות.

‬פיתויים – נמנעים מהכנסת פיתויים הביתה. לא לקנות חטיפים מלאי שומן וסוכר או כל דבר שהוא נקודת החולשה שלכם.

‬אין מסיחים בשעת הסעודה - כשאוכלים אז רק אוכלים. בלי הסחות דעת מיותרות, בלי טלוויזיה ברקע. יושבים מול שולחן האוכל ולא בסלון. מתרכזים באוכל ומשקיעים זמן בארוחה.

‬שמים בצלחת קצת פחות ממה שתכננתם לשים -  כך תסיימו ארוחה כשאתם כבר לא רעבים אך גם לא מפוצצים וזו הנקודה הטובה ביותר לסיים ארוחה.

אתם לא פח זבל – ואינכם צריכים לאכול שאריות. לא של הילדים ולא של הסירים. אם סיימתם לאכול את המנה שלכם – אין צורך לקחת תוספות. אל תהיו פח זבל.

לא מתייאשים – בכל תהליך יש עליות ומורדות. יהיו לכם ימים קלים וימים קשים. תמיד הסתכלו קדימה והלאה ואל תתייאשו.


שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il