הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - יוצאים לחופשה מבלי לעלות במשקל
23/06/2015, מאת אפרת באלס מאמנת כושר אישית
הקיץ כבר פה ואיתו מגיעות גם החופשות.
איך מתמודדים עם היציאה מהשגרה, כמויות האוכל, השפע והעלייה במשקל שמאיימת עלינו
יוצאים לחופשה מבלי לעלות במשקל

אפשר לצאת לחופשה גם מבלי לשבש לגמרי את הדיאטה שלנו, מבלי לחרוג בהרבה מהתפריט היומי ומבלי לוותר על הפעילות הגופנית.

פעילות גופנית
אם אתם נופשים במלון חדר כושר הוא חלק בלתי נפרד מהשירותים שהמלון מציע, אם אתם נוסעים לעיר אירופאית, בוודאי תבלו שעות רבות בשיטוטים ואם תצאו לחופשה בטבע מסלול יהיה חלק מהיום שלכם. מה שאומר שלא משנה לאיזו חופשה תצאו – תמיד אפשר למצוא דרך לעשות פעילות גופנית. 

סיבוב בופה
מתחילים את הבוקר שלכם בארוחת שפע במלון? בופה אימתני שמציע הכול מהכול כולל הכול?
התחילו בסיבוב התרשמות ראשון, על מנת לראות מה מציע המקום ורק אז התחילו בלהעמיס לצלחת. הרשו לעצמכם להתפנק במשהו טעים, כזה שאתם לא מפרגנים לעצמכם בזמן שגרת דיאטה. אם יש הרבה דברים מפתים- אל תשכחו שסביר להניח שביום למחרת תמצאו שוב את רוב המאכלים הללו אז שמרו משהו טעים ליום המחר.

בזמן הארוחה
לאחר סיבוב הבופה והטעימות, אחרי שהחלטתם מה יעלה על הצלחת ומה לא, אם עדיין נותרתם רעבים, העמיסו את שאר הצלחת בירקות וגבינות רזות. כך תאכלו מהמזון הדיאטטי הרבה ומהלא דיאטטי מעט. נסו להסתפק בסיבוב התרשמות וטעימות ובסיבוב נוסף רק אם נותרתם לא מסופקים או חלילה רעבים.

חזרה לשגרה
גם אם לא הצלחתם לשמור על המשקל וחזרתם מהחופשה עם קילו או שניים- כששבים הביתה מתחילים דף חדש ונקי. חשוב לחזור לשגרת האימונים והפעילות וכן לחזור לתפריט היומי שלכם.
אל תבזבזו זמן על חרטות למה עליתם במשקל ולמה לא הצלחתם לעמוד בפיתויים. הסתכלו קדימה אל עבר המטרה שלכם וזכרו לחופשה הבאה שהכול כלול לא חייב לכלול גם את העלייה במשקל.


שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il