הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - התחילו להניף
16/06/2015, מאת אפרת באלס מאמנת כושר אישית
בואו להכיר את האימון חדשני בהנפת משקולות
ובמילים אחרות: בואו לשרוף 400 קלוריות ב 20 דקות
התחילו להניף

אימון חדש המכונה קטלבלס, הוא אימון הנפת משקולות אשר דורש מאמץ וקורדינציה.
האימון משלב עבודה עם כדור משקולת בעל ידית אחיזה, הנע במשקלים של 2-56 ק"ג.
מקור השיטה הגיע מרוסיה, מתקופת המאה ה- 18.

יתרונות אימון הקטלבלס הוא שאפשר לעבוד זמן רב יותר ובאינטנסיביות גבוהה יותר, תוך כדי עבודה על השרירים המייצבים בגוף- שרירי הליבה. בנוסף, האימון שורף הרבה קלוריות, מחטב, משפר את מרכיבי הכושר הגופני, מחזק ומשקם פציעות. אימון הקטלבלס מאפשר להתאמן בפרק זמן קצר ולהגיע לתוצאות מהירות וטובות, הוא אימון יעיל ועובד בצורה בריאה וחכמה.
בניגוד לאימון המשקולות הרגיל, בהן מתעייפים שרירי האמה מהר יותר מהשרירים הגדולים יותר בגוף, כגון גב, חזה, כתפיים – באימון הקטלבלס ניתן לממש את מלוא הפוטנציאל של השריר, שכן אופי העבודה והאחיזה בכדור אינם גורמים לשרירי האמה לעבוד קשה מידי.
האימון הוא אימון עצים בזמן קצר יחסית, המשלב פעילות אירובית ואנאירובית כולל קומבינציות שונות הכוללות את הנפת הקטלבלס ללא מנוחה, העלאת הדופק והרבה מחשבה, כאשר הממוצע הוא שריפה של 400 קלוריות ב 20 דקות.
האימון מתאים לכל מי שמעוניין לעבוד ולהזיע, למי שרוצה לרדת במשקל ולכל למי שמחפש גיוון באימונים, מכיוון שכל אימון קטלבלס שונה מקודמו.
האימון אינו מתאים לנשים בהריון, למתאמנים חדשים שלא התאמנו בעבר, לאנשים חסרי קורדינציה לחלוטין ולבעלי מגבלות גופניות.


שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il