הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - טיפים לאחרי החגים :
15/09/2007, מאת סיגל אלפסה - דיאטנית קלינית
זהו, אחרי 4 ימים רצופים של חג, ארוחות מרובות והתמודדות קשה עם הדיאטה מי מאתנו שמר יותר אבל רובנו בהחלט עם עודף קל אז מה עושים?!
טיפים לאחרי החגים :

 ראשית – לא מתייאשים – מצבים שכאלו בהחלט מקשים , הפיתוי רב והסיכוי ל"נפילות" גדול גם הוא , יש לקבל זאת כחלק מהדיאטה ומהיום ממשיכים לשמור – מהיום חוזרים לתפריט בלי הנחות ובלי מעידות!  .

 

שנית- פעילות גופנית בשלב זה אינה חיונית אלא הכרחית – חובה להגביר השבוע  ולהוסיף את מס' הפעמים  לשאוף לעשות 3-4 פעמים בשבוע ספורט.

מומלץ את עוגות הדבש , השוקולדים , ושאר ה"מתנות" לחלק לקרובים , לשכנים , לשלוח עם הילדים לביה"ס או לעבודה- להוציא את ה"אויבים" מהבית ומיד.

 

ללכת בהקדם ולמלא שוב את הבית במזונות דיאטטיים שכאשר יש צורך למשהו מתוק- גלידה דיאט / חטיף גרנולה /מעדן דיאט הם  יהיו זמינים ולא דברים "אסורים"  אחרים .

 

הקפידו לשתות 10 כוסות מים ליום ולהימנע ממיצים גם אם הבית מלא במשקאות מתוקים ומפתים ...

 

שבוע טוב, ובהצלחה עם החגים הבאים שבפתח .....

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il