הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - טיפים לפעילות גופנית.
04/09/2007, מאת רותי ברקן - מנחת קבוצות תמיכה
טיפים לפעילות גופנית.

1. איך להתחיל – החלק הקשה ביותר ברצון או הצורך להתחיל לעשות פעילות גופנית הוא – הרבה פעמים שלב נעילת נעלי ההתעמלות.

כן, להחליט לנעול נעליים הוא שלב מאד מכריע. ועל כן - שלב ראשון - לנעול נעלי התעמלות כל יום בשעה מסוימת, אותה שעה בה נראה לכם  שתוכלו לעשות פעילות גופנית, שבו בסלון  וזפזפו בשלט הטלוויזיה.

כן, רק לנעול נעלים ולהמשיך לנוח על הכורסא.

שלב שני - באותה "חגיגה" - לצאת מהבית לחמש דקות להסתובב ולחזור הביתה, לחזור לכורסא.

השלב השלישי -  יהיה כבר יציאה של עשר דקות. באותה נקודה בה השעון מראה שעברו עשר דקות – יש

להסתובב ולחזור הביתה. וכך, כל שבוע להוסיף חמש דקות ואולי, מי יודע, אולי אפילו להתחיל ליהנות מזה!!!.

 

2. טיפ נוסף – יוצאים לעבודה עם נעלי התעמלות באוטו. אצל אנשים עובדים קיים קושי נוסף. אחרי יום עבודה ארוך מחוץ לבית קשה מאד לצאת שוב מהבית. אם מצליחים לנעול נעלי התעמלות לפני היציאה הביתה. בדרך להיכנס לחדר כושר, או לצאת לצעידה  לפני הכניסה הביתה, אפשר לקבוע אם פרטנר בשעה הזו וליהנות מחצי שעה של צעדה.

 

3. יש אנשים שנוסעים בבוקר  הרבה שעות בפקקים. צריך לבדוק את האפשרות לצאת לפני הפקקים ( לפעמים משמעות הדבר עשר דקות או רבע שעה מוקדם יותר ) ולהגיע למקום העבודה הרבה הרבה יותר מוקדם ולעשות שם את הפעילות הגופנית. אם אין בעבודה תנאים למקלחת אחר הפעילות יש אפשרות לשקול מקלחת על חוף הים במקלחות של החוף.( ברור שהדבר מותנה בכך שמקום העבודה נמצא לא רחוק מהים. )

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
ארבל
24/09/2008 9:02:00
כותרת:
אימון ברטט-שריפת שומנים מהירה
תגובה:
מנסיון שלי אימון ברטט אפקטיבי במיוחד להרזיה וחיטוב בעיקר בשומן בטני במותניים ובירכיים , 20 דקות אימון=שעה בחדר כושר
ירדן ליד"יסטית שולטתתתתתת
06/09/2007 16:14:00
כותרת:
טיפ נחמד
תגובה:
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il