הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - אימוני כוח
29/07/2014, מאת אפרת באלס מאמנת כושר אישית
למה כל כך חשוב וכדאי לנו לשלב אימוני כוח בשגרת הפעילות הגופנית שלנו
אימוני כוח

הדבר הראשון שכולנו עושים או לפחות חושבים עליו כאשר אנחנו רוצים לרדת במשקל זה פעילות אירובית שורפת שומנים וקלוריות ומתרחקים מתרגילים של כוח כי הם "מנפחים", "מגדילים" או שאר המצאות שאין להם שום ביסוס במציאות.

רבות כבר נאמר לזכותם של אימוני הכוח, לחשיבות ולהשפעה הרבה שלהם על הדיאטה שלנו והנה תזכורת מדוע כדאי לנו לשלב אימוני כוח עם אימוני אירובי בתהליך הירידה במשקל שלנו
מסת שריר גבוהה צורכת יותר אנרגיה ומשפיעה על קצב חילוף החומרים שלנו בגוף – מה שיוכל לאפשר לנו לשרוף יותר קלוריות, להשמין פחות ולאכול יותר.

ירידה משמעותית במשקל ללא פעילות גופנית תגרום ככל הנראה גם לירידה ולפגיעה בקצב חילוף החומרים שלנו, מה שאומר שנצטרך להתרגל לצרוך פחות קלוריות על מנת לשמר את ההישג החדש שלנו.
אם החלטתם ללכת על דיאטת "כאסח" – שילוב של אימוני כוח ולא רק אירובי, ישמור על קצב חילוף החומרים שלכם בצורה משמעותית – מה שלא יקרה אם תעשו רק דיאטת כאסח ואימוני אירובי בלבד.
אימוני הכוח נוטים להעלות את קצב חילוף החומרים בגוף, תוך ניצול יעיל יותר של שומן כמקור אנרגיה.

אימון כוח קצר אך עצים יביא לתוצאות משמעותיות
והכי כדאי זה לשלב: לפעילות האירובית יתרונות, לדיאטה יתרונות וכמובן שלאימוני הכוח. כל אחד מהם משפיע בצורה שונה ואחרת על הגוף ועל מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר והאופטימאליות ביותר- כדאי לשלב בין השלושה.

 


שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il