הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - טיפים לדיאטה
28/08/2007, מאת רותי ברקן - מנחת קבוצות תמיכה
טיפים לדיאטה

  1. צריך לשמור תמיד לא להיות רעבים. אויב הדיאטה מספר אחד הוא הרעב.
  2. לטפל בנושא האוכל עם אוכל. מחלת ההשמנה היא מחלה שה"אנטיביוטיקה" שלה היא סנדוויץ'. מה יותר טוב מזה. כמו שלוקחים תרופה אחת לשלוש שעות, התרופה שלנו היא הכריך.
  3. בארוחות חגיגיות מלאות פיתויים לבשו בגד צמוד. משהי שתמיד נראת נהדר הסבירה לי מזמן ש"כגודל האירוע כך קוטן הג'ינס". שיהיה קצת צפוף לאכול הרבה.
  4. לפני שיוצאים מהבית לאירוע אוכלים משהו. אף פעם אין לדעת אם יהיו פקקים בדרך, אסור להגיע רעבים לאירועים. זה לא כדי לא לאכול באירוע, אלא כדי לאכול בצלילות הדעת כדי שנוכל לבחור מה אנחנו רוצים, ועל מה אנחנו מוכנים ומסוגלים לוותר.
  5. צאו תמיד מהבית מצוידים כהלכה. אין דבר מרענן ונעים יותר מכריך טעים שבו הרבה צבעים, כזה שבמסעדה הכי טובה לא יצליחו להתאים לנו. תכינו לעצמכם כריך מחייך ומפנק. כריך מלחם מחיטה מלאה או מלחמנייה מחיטה מלאה, שופע בריאות עם ירקות ונבטים. גם פיטריות טריות משדרגות את הכריך. והעבודה –לפרוס את הלחמנייה,  למרוח מעט חומוס, טחינה, מיונז, גבינה, סלט חצילים, או כל ממרח אהוב אחר, לחתוך מעל מעט ירקות ולעטוף . זו כל הטרחה. אפשר ומומלץ להכין את הכריך בערב, כשאוכלים את ארוחת הערב. אנחנו כבר במטבח, עוד דקה עבודה חוסך לנו המון זמן, פיתויים, ובריאות.
  6. שיהיה תמיד אוכל מוכן זמין. יש היום המון דברים במרכולים.       
שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il