הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - איזה ספורט נעשה הקיץ הזה?
30/04/2014, מאת אפרת באלס מאמנת כושר אישית
הטרנדים הספורטיביים החדשים שעומדים לסחוף אתכם הקיץ
זומבה ופילאטיס האוט, קרוספיט ואינדו בורד אין
איזה ספורט נעשה הקיץ הזה?

TRX
זוהי שיטת אימון בה נעשה שימוש ברצועת כושר מיוחדת ואלסטית באורך 2.5 שהמציא חייל אמריקאי לפני מספר שנים, במטרה לשמור על כושר גם בבית. כמו כל דבר בענף הזה, גם אלה הפכו ללהיט עולמי. אפשר להשתמש בהן בכל מקום, בבית או בחוץ וזה לא חייב להיות תלוי באף אחד אחר, בתנאי מזג אוויר אלא רק בכם ובמוטיבציה שלכם. בנוסף, הרצועות מאוד ורסטיליות ואפשר לעשות איתן כמעט את כל סוגי התרגילים והתנועות לשיפור הגמישות, לחיטוב ולעיצוב.

כדורעף חופים
שילוב מנצח של משחק כדור וחוף הים- מה יותר מתאים מזה לקיץ הישראלי?
כדור עף החופים הוא אחת הגרסאות של משחק הכדורעף, בו משחקים לרוב שני שחקנים בכל קבוצה, ורוב חוקי המשחק דומים לחוקי הכדורעף. השחקנים בכדורעף חופים משחקים על חול בחוף ים או על משטח חול בנוי.

ריצה
נכון שזה לא תחום חדש בכלל, אך נדמה שכולם פשוט רצים בסביבתנו. קבוצות ריצה, תחרויות ריצה- כולם עושים משהו שקשור בתחום הזה. אז זה הזמן שלכם להיחשף ולהתחיל לרוץ!
אין צורך באביזרים נלווים ולא צריך להירשם לשום מכון כושר או סטודיו. כל שעליכם לעשות זה ללבוש בגדי ספורט נוחים, לאסוף את המוטיבציה שלכם ולצאת לדרך. מומלץ לפני שמתחילים להתייעץ עם מאמן כושר מוסמך על מנת שיבנה לכם תוכנית אימונים מסודרת.

Aqua Bike / Aqua Spinning
מה יכול להיות שילוב מוצלח יותר מהספורט הפופולארי שסחף את כולנו בשנים האחרונות בשילוב של מים? כיוון שמתחת למים הכול קל יותר, הופך אימון הספינינג להרבה פחות קשה וכואב ממה שהוא בתוך חדרי הכושר שבו הוא נעשה בדרך כלל והמים מקלים כמובן על סוגיית ההזעה ממנה סובלים רבים מהעוסקים בספורט זה – והנה קיבלתם את הספורט המושלם לקיץ הנוכחי.

אינדו בורד
האינדו בורד הוא מיני גלשן שנשען על מעין גליל וגולשים מתחילים נוהגים להשתמש בו לטובת אימונים. שיטת האימון מיועדת למי שרוצים לשפר את שיווי המשקל שלהם ולפתח את שרירי הליבה.
מדובר בשיטה אפקטיבית להפליא שאחריה תרגישו היטב את שרירי הבטן בלי כפיפת בטן אחת. השיטה מתמקדת בעיקר בשיווי משקל ובאיזון, מה שמשפר מאוד את היציבה אבל גם מפתח את שרירי הליבה, מחזק ומחטב את הגוף.

קרוספיט
אימוני הקרוספיט הם קצרים יחסית ונעים בין 10 ל-25 דקות, אך אינטנסיביים מאוד, מתרחשים בחוץ או במבנים נטושים ומחסנים, לרוב בקבוצות ובהדרכת מאמן מוסמך וייחודם בכך שהם מגוונים מאוד-אף אימון לא נראה כמו הקודם. במהלך האימון, המתאמנים עוברים בין תחנות שונות והתרגילים מורכבים מתנועות יומיומיות כמו כפיפה, סחיבה, משיכה ודחיפה. שיטת הקרוספיט משלבת שלל אלמנטים ואביזרים לתרגילים שלקוחים מעולם הרמת המשקולות, החל מצמיגים ופטישים ועד חבלים, ארזים ומשקולות, ופועלת במקביל על שיפור סיבולת לב ריאה, גמישות, שיווי משקל, מסת שריר ועוד.


שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il