הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - אימוני כוח
12/11/2013, מאת אפרת באלס מאמנת כושר אישית
אם הייתם יודעים כמה אימוני הכוח תורמים לתהליך הירידה משקל שלכם – לא הייתם עושים אותם יותר?
אימוני כוח

הדבר הראשון שכולנו עושים או לפחות חושבים עליו כאשר אנחנו רוצים לרדת במשקל זה פעילות אירובית שורפת שומנים וקלוריות ומתרחקים מתרגילים של כוח כי הם "מנפחים", "מגדילים" או שאר המצאות שאין להם שום ביסוס במציאות.

לאימוני הכוח חשיבות והשפעה רבה והנה כמה סיבות מדוע כדאי לנו כל כך שלב אימוני כוח עם אימוני אירובי בתהליך הירידה במשקל שלנו:
1.מסת שריר גבוהה צורכת יותר אנרגיה ומשפיעה על קצב חילוף החומרים שלנו בגוף – מה שיוכל לאפשר לנו לשרוף יותר קלוריות, להשמין פחות ולאכול יותר.
2. אם החלטתם ללכת על דיאטת "כאסח" – שילוב של אימוני כוח ולא רק אירובי, ישמור על קצב חילוף החומרים שלכם בצורה משמעותית – מה שלא יקרה אם תעשו רק דיאטת כאסח ואימוני אירובי בלבד.
3. אימוני הכוח נוטים להעלות את קצב חילוף החומרים בגוף, תוך ניצול יעיל יותר של שומן כמקור אנרגיה.
4. ואם עדיין לא השתכנעתם  גם אימון כוח קצר אך עצים יביא לתוצאות משמעותיות
5. ירידה משמעותית במשקל ללא פעילות גופנית תגרום ככל הנראה גם לירידה ולפגיעה בקצב חילוף החומרים שלנו, מה שאומר שנצטרך להתרגל לצרוך פחות קלוריות על מנת לשמר את ההישג החדש שלנו.
והכי כדאי זה לשלב: לפעילות האירובית יתרונות, לדיאטה יתרונות וכמובן שלאימוני הכוח. כל אחד מהם משפיע בצרה שונה ואחרת על הגוף ועל מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר והאופטימאליות ביותר- כדאי לשלב בין השלושה.
 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
Merav
13/11/2013 21:53:00
כותרת:
כמה צריך וזמן ??
תגובה:
כמה צריך לעשות בשבוע כדי לראות תוצאות ?
גלית
13/11/2013 20:58:00
כותרת:
נשמע כאילו..
תגובה:
המדריך שלי מהספורטן כתב את המאמר הזה :) זה בדיוק מה שהוא מסביר לי כל הזמן וככה נראית התכנית שהוא בנה לי.. ורואים תוצאות! ממליצה!
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il