הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - הבננה
05/11/2013, מאת אפרת באלס מאמנת כושר אישית
היא עשירה באשלגן, מגנזיום וסיבים תזונתיים
אכילה יומית שלה יכולה למנוע לחץ דם גבוה והגנה מפני מחלות ויש בה רק כ - 90 קלוריות ביחידה בינונית. לא סתם הבננה היא חלק בלתי נפרד מהתפריט שלנו, החל מגיל הילדות ועד גיל הזקנה.
הבננה

הנה כמה סיבות טובות למה כדאי לשלב בננה בתפריט היומי שלנו:
היא פרי קל לנשיאה, אין צורך לשטוף אותה, היא אינה זקוק לקירור, ניתן לאכול אותה כפרי טרי או יבש, היא יכולה לשמש כחליף באפייה או סתם כתוספת.
אכילת בננות כחלק קבוע בתפריט התזונה היומי שלנו משפרת את ספיגת הסידן בגוף שלנו, שכן הבננה עשירה בחיידקים פרוביוטיים.

בננות עשירות באשלגן, מה שעוזר בהגנה על העצם ומונע איבוד יתר של  סידן
אכילת בננה בשלה תורמת למערכת העיכול וגורמת לעלייה מתונה ש הסוכר בדם ויש לה השפעה טובה על ספיגת המזון בגופנו.
אכילת בננה גורמת לתחושת שובע לאורך זמן, שכן היא עשירה בפחמימות ובויטמין B6 המשפיע לטובה על מצב הרוח.
בבננה ויטמינים וברזל אשר תורמים לתפקוד תקין של מערכת העצבים, השלד ומערכת החיסון.
הבננה מהוה מקור אנרגיה מצוין לעוסקים בפעילות גופנית ותורמת לאיזון רמות הסוכר בדם.
אכילת בננה לפני השינה יכולה לסייע מפני כיווץ שרירים.
לבננה סגולות מרפה לסובלים מבעיות בקיבה שכן היא נוגדת חומציות ומסייעת בטיפול נגד צרבות וכיבים.

הבננה גם מסייעת במקרים של מחילות שכן יש בה רמות גבוהות של אשלגן ומגנזיום אשר תורמים לאיזון הנוזלים בגוף ולחידוש המאגרים שלהם. בבננה חומרים אשר מסייעם בהפרשת רעלים מהגוף.

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il