הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - אבוקדו
29/10/2013, מאת רותי ברקן מנחת קבוצות תמיכה לדיאטה
למה כל כך מומלץ לאכול אותו?
הוא בריא, טעים, עשיר בשומנים טבעיים ומשמש גם בתעשיית הקוסמטיקה לייצור תכשירי שיער וקרמים טבעיים לעור.
אבוקדו

הוא לא נמצא פה כל השנה וכשהוא כבר מגיע ומבשיל לקראת החורף – אנחנו ממליצים לרוץ ולקנות אותו. הוא מכיל ערכים תזונתיים חיוניים, משתלב נהדר בכל ארוחה ומכיל כמויות גבוהות יחסית של שומן – אך השומן שלו בריא מאוד. הוא עשיר במגנזיום, זרחן, חומצה פולית ואשלגן, ויטמינים מסוג בי ומים, יש בו מעט נתרן והוא ללא כולסטרול בכלל.
תמיד אמרו עליו שהוא משמין ושלא כדאי לאכול אותו ,אבל אם הייתם יודעים כמה הוא תורם לירידה במשקל שלכם ולשריפת השומן שלכם- לא הייתם משלבים אותו יותר בתפריט היומי שלכם?

כאשר אוכלים אבוקדו, הוא משכך את החשק למאכלים עתירי קלוריות ושומן וכאשר האבוקדו נאכל יחד עם מזונות אחרים, הוא מאפשר לגוף ספיגה מיטבית של חומרים נוגדי סרטן המצויים בירקות שונים.

יש בו באבוקדו שילוב מרכיבים שמשקם ומחזק את המערכת החיסונית והעצבית ואכילת אבוקדו מפחיתה רמות כולסטרול, האשלגן שמצוי בו מווסת לחץ דם ומסייע בעיכול וניקוי רעלים. כמו כן האבוקדו יכול לסייע נגד עייפות ודיכאון ומשפר את יכולות הריכוז.
עם כל המידע הזה – לא תרוצו עכשיו ותקנו לכם איזה אבוקדו עסיסי?
למתכונים עם אבוקדו לחצו כאן

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il