הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - כיצד להפוך מבטטת כורסא לחיית ספורט
08/10/2013, מאת רותי ברקן מנחת קבוצות תמיכה לדיאטה
או במילים אחרות: למה כדאי לנו להזיז את עצמנו
זה אולי נשמע כמו משהו בלתי אפשרי להרבה מהאנשים הקוראים שורות אלה אבל זה ממש אפשרי.
כיצד להפוך מבטטת כורסא לחיית ספורט

איך עושים את המעבר מעצלות והופכים להיות חובבי ספורט פעילים.  עם סיום החגים, בטוח שכל אחד מאיתנו הבטיח לעצמו לפחות הבטחה אחת לשינוי – לרדת במשקל, לאכול פחות, לצרוך פחות מזונות עתירי קלוריות ועוד דברים כאלה ואחרים.
אז איך מתחילים בכל זאת? איך גורמים לעצמנו לקום מהספה, לוותר על סדרה, ארוחה או כל דבר אחר שמשמש כתירוץ בינינו לבין הפעילות הגופנית הנכספת?
פשוט מתחילים!


הפעם הראשונה מאוד בעייתית, זה קשה ולא נוח, אבל צריך לגרום לעצמו לקום ולזוז ואחר כך זה כבר הרבה יותר קל. זה ממש כמו כדור שלג או גלגל, צריך פשוט להתחיל ואחר כך מגיעה התנועה, הזרימה. לתחושת ההצלחה אין תחליף וזה שהצלחנו לוותר, זה שהצלחנו להזיז את עצמנו ובכלל, לתחושה שנקבל לאחר שנסיים את הפעילות הגופנית – פשוט אין תחליף.
נכון שלא הכול ורוד ויכול להיות שבפעם הראשונה יהיה קשה ואפילו מתסכל כי נבין באיזה מצב גופני ירוד אנחנו נמצאים – אבל הכול ילך וישתפר מאימון לאימון: הכושר, הירידה במשקל, תחושת הסיפוק וכמובן התוצאות.
אז קחו את עצמכם בידיים, ותרו על חצי שעת שינה בבוקר, על סדרה בערב או על סתם נשנוש מיותר על הספה אחה"צ וצאו לפעילות גופנית!
זה יכול להיות כל דבר שאתם אוהבים או מתחברים אליו, בין אם זה הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה או כל דבר אחר. מומלץ שהפעילות הגופנית לא תרד מחצי שעה ותוודאו שאתם מתאמצים (מה שאומר שאם אתם עושים את זה עם שותף/ה אז קצת קשה לכם לדבר בזמן הפעילות עצמה...את הקשקושים והדיבורים שמרו לקפה של אחרי).
אל תשכחו – פעילות גופנית תורמת לדיאטה שלנו ולתהליך הירידה במשקל.


בהצלחה, בהנעה ובהנאה!


שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il