הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - עוד אתגר מחכה לנו השבוע
14/05/2013, מאת רותי ברקן - מנחת קבוצות תמיכה לדיאטה
חג השבועות- אתגר לא קל
חג השבועות הגיע ולמרבית האנשים זה אחד החגים הקשים ביותר. את כל מאכלי הגבינות הם אוהבים וקשה להם לעמוד בפיתוי. בואו נעזור להם בעזרת טיפים קטנים.
עוד אתגר מחכה לנו השבוע

ראשית קנו גבינות עד  9% שומן. אין צורך ביותר מכך. הרבה אנשים בדיאטה או בשמירה על המשקל וגם הם צריכים מעט לשמור.
יש בארץ תוצרת חלב מעולה. הגבינות, המעדנים, היוגורטים... גם אילו דלי השומן ממש טעימים והמבחר גדול. אפשר להכין שולחן מדהים של גבינות עד 5% שומן.
אין בעיה כלל להכין מטבלים מאד טעימים בתוספת עירית קצוצה, מעט ריחן (בזיליקום). או מעט שום ומלפפון קצוץ, מעט אגוזים גרוסים. מעט שומשום שקולים במחבת נקי ללא שמן ועוד כיד הדמיון  הטוב.

והאירוח בחג... יכול להיות עתיר קלוריות ויכול להיות טעים והרבה יותר זול קלורית. אני מציעה השנה לבחור בשולחן דל קלוריות, אשר יכול להשתלב בתפריט היומי שלנו: ירקות עם מטבלים, פלטת גבינות לבנות קשות כמו גבינה בולגרית וגבינה צפתית כולן עד 5% שומן, ביניהן אפשר להוסיף מעט גבינות צהובות קשות אפילו כאלו עם מעט יותר שומן – ואנו נשתדל רק לטעום מהן. ולקינוח – פלטה נהדרת של פירות טריים חתוכים או אבטיח עם גבינה בולגרית.

אפשר גם להכין מטבל מגבינה עם ממתיק ותמצית וניל ולטבול בו את הפירות. אפשר להכין גם שיפודי פירות עם גבינות. גם טעים וגם יפה! 
מזמינים אתכם לארוחה או למסיבה? הכינו פלטה יפה שכזו ותראו איך יודו לכם. רפדו את הפלטה בעלה ירוק גדול מהגינה ועליו הכינו את הפלטה. מאד יפה להשאיר את עלי האננס ולהעמיד אותם בצידי פלטה כזו ואת הפירות אפשר להכין לפי צבעים. ממש לצייר איתם. נסו פעם אחת ותיווכחו.

לסיכום- אפשר ליהנות בחג ולהמשיך בתהליך הירידה במשקל.
חג שמח!
שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il