הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - סלט ברוקולי עם קטשופ ומיונס
31/01/2012, מאת מיכל חן
סלט שונה, טעים, נראה יוקרתי ובעל ערך תזונתי, דל קלוריות יחסית. 5 מנות כל אחת בערך 80 קלוריות
סלט ברוקולי עם קטשופ ומיונס

החומרים:

3-4 תפרחות של ברוקולי טרי
2 ביצים קשות
3-4 מלפפונים חמוצים
3 כפות מיונס
כף אחת קטשופ
מעט מלח ופלפל שחור

אופן ההכנה:

מפרקים את ענפי הברוקולי לפרחים. וחולטים אותם במים רותחים עם מעט מלח. (מרתיחים את המים ואז מכניסים את פרחי הברוקולי למים הרותחים ומבשלים דקות ספורות שלא יתרככו מידי.) ניתן גם לאדות  אותם על  גבי מתקן אידוי או לבשלם  במיקרוגל. מבשלים מעט זמן, בכדי שהברוקולי לא יהיה רך מידיי.  הוא צריך להיות די קשה אך לא קשה מידי. במיקרוגל אני מבשלת אותו בכלי זכוכית, עם מעט מלח וללא תוספת מים. פשוט שוטפת את הברוקולי, מפרידה לפרחים, שמה בכלי עם מלח ומאדה. בינתיים אני מבשלת את הביצים הקשות, וחותכת את המלפפונים החמוצים. חותכים גם את הביצים הקשות לקוביות לא גדולות. מערבבים הכול יחד ואוכלים לתיאבון.

מתכון דומה הוא מתכון הסלט מכרובית. גם את פרחי הכרובית לפרחים, מאדים במיקרוגל ושוב דואגים שהכרובית לא תתרכך מידי. אפשר להוסיף לשני הסלטים גם קופסת שימורים של אפונה וגזר.ממש כמו סלט תפוחי אדמה אך לנו, שרוצים לרדת במשקל יוא סלט שאפשר לאכול ממנו מעט יותר.

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il