הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - מרק כרוב וקישואים!
13/12/2011, מאת רותי ברקן מנחת קבוצות תמיכה לדיאטה
השבוע היה מעט יותר קר ואני חיפשתי מרק חדש.
לא ידעתי מה לבשל ואז ניגשתי למקרר ומצאתי בו ירקות חיים לסלט ולדיוק, רק קישואים וכרוב. אז מה עושים?
מרק כרוב וקישואים!

מרק כרוב לא רציתי בגלל האסוציאציה שהוא עורר בי – זוכרים את דיאטת הכרוב שבעיניי הייתה נוראית? מכאן שמרק כרוב – לא ! תודה! אין צורך.

היות שכרוב מאודה ברסק עגבניות אני מאד אוהבת אז עשיתי מרק קישואים וכרוב. יצא מאד טעים. והמתכון לפניכם. מרק זה הוא דל קלוריות ביותר. יש בו במרק  בערך 8 מנות כל אחת בערך 35 קלוריות

החומרים: 

¾ ראש כרוב די גדול
3-4   קישואים אפילו לא קלופים.
בצל אחד די גדול
1 קופסה קטנה של רסק עגבניות
תבלינים וכף אחת אבקת מרק
מעט ממתיק או כפית סוכר לעידון, ל"שבירת" חמיצות רסק העגבניות. 


אופן ההכנה:

קוצצים את הבצל והכרוב. מאדים על מים ת הבצל וכשהוא מתחיל להשחים מוסיפים את הכרוב עם מעט מלח. נפח הכרוב ירד מעט. מוסיפים את יתר החומרים, מתבלים, ומבשלים כעשרים דקות. טועמים ומתקנים תיבול. אני לא רציתי להפוך את המרק למחית ועל כן הכנסתי את המיקסר מוט לסיר המרק אבל ממש למספר שניות  ואז קבלנו מרק שאוכלים אותו – יש מה לאכול בו אך המים מקבלים מעט טעם וצורה שונים. מחמם, דל קלוריות, טעים אז מה צריך יותר מזה???

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
מירי
14/11/2012 8:13:00
כותרת:
תגובה:
שלום רב,
חבל שבטבלאות המזון שיש אצלכם לא רשומים גם המרקים או שאר המתכונים שאתם מפרסמים.

מירי
רותי ברקן
13/12/2011 16:51:00
כותרת:
בקשר לכמות המים.
תגובה:
ני מציעה תמיד, בכל מרק , להתחיל עם 2 עד 3 כוסות מים. לבשל עם התבלינים ורק לקראת סוף הבישול לדלד עד לסמיכות הרצויה. בזכות השיטה הזו אני יכולה להכין מרק דליל או סמיך בהתאם לרצון שלי וללא צורך ךחפש מה מסמיך אותו. והכי חשוב - בזכות הדרך הזו הירקות במרק סופגים את התיבלון ויוצאים יור טעימים. לרקאת סוף הבישול, לאחר הוספת המים אני שוב בודקת תיבול ואם צריך מתבלת ונותנת רתיחה נוספת. רותי
רוי
13/12/2011 12:15:00
כותרת:
תגובה:
חסר במתכון כמות המים....
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il