הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - סלט כרוב וחסה
23/08/2011, מאת יפעת רווה
8 מנות כלח אחת בערך 70 קלוריות, בלי שומשום כל מנה שווה כ 30 קלוריות.
אני מוסיפה את השומשום כי בזכותו הסלט הופך לסלט יוקרתי וחגיגי מעט יותר ויוצא מהגדרת סלט דאיט. תוספת הקלוריות הקטנה נותנת המון בקטע הנפשי וזה מאד מומלץ.
סלט כרוב וחסה

חומרים:

½ ראש כרוב בינוני
½ ראש חסה
עלים משלושה או יותר עלי בזיליקום.
לרוטב:
             1 כף שמן זית
             מיץ מחצי לימון
             1 כפית חרדל
             1 כף חומץ
             1 שן שום כתוש או יותר
            כף או שתים שומשום.

אופן ההכנה:

חותכים את הכרוב הלבן ל"אטריות." את החסה חותכים או קורעים לגודל מתאים. מוסיפים את עלי הבזיליקום, הריחן, חתוכים לשנים או אפילו שלמים.מערבבים ומניחים בצד.השילוב של כרוב וחסה מעדן מעט את הסלט. (את זה אפשר להכין מוקדם יותר אך לא לתבל.).
מערבבים את כל חומרי הרוטב מלבד השומשום. (ניתן להכניס את כל חומרי הרוטב לצנצנת עם מכסה ולנער).את השומשום קולים במחבת, ללא שומן כלל, עד השחמה מאד קלה. יש להיזהר מחימום יתר , הם נשרפים מהר מאד.

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
מירהכהן
24/08/2011 10:50:00
כותרת:
סלט כרוב וחסה
תגובה:
אני משדרגת בצורה הבאה לא מוסיפה חומץ כיוון שהוא לא בריא מספיק החמיצות של הלימון והחרדל מצד שני מוסיפה כמה אגוזי המלך קצוצים זה מוסיף המון
כל הזכויות שמורות ©2007-2020 Diets.co.il