הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
דיאטה - טיפים

בחודשים האחרונים גיליתי תחייה מחדש של ההמלצה לשתות מים חמים עם דבש כחלק מתכנית ירידה במשקל. האם המלצה זו נכונה, בריאה או בכלל הגיוני? בכל זאת דבש = סוכר, האמנם?
יותר דלעת, כורכום ובשר בקר דל שומן -  לעור בריא וחלק יותר

הקפדה על אכילת מזונות עשירים באבץ יכולה להביא לתוצאות נפלאות ולעור בריא וחלק יותר.
איך לחזור לשיגרה עוד לפני שנגמרו החגים?

אכלתם יותר מידיי בחג? הבטן נפוחה וכואבת? עצירות? – כל אלה הם תופעת לוואי של החגים מה אפשר לעשות כדי להרגיש טוב יותר?
טיפ דיאטטי לראש השנה
קטן ומגוון
כדי לעבור את החג בלי עודף קלוריות, כל מה שצריך הוא להקפיד לאכול מנות קטנות ומגוונות ולהמעיט בסוכרים ומלח. חשוב להקפיד לשתות הרבה מים עם לימון, מים עם נענע או תה צמחים לא ממותק.
אורז חום (אורז מלא)
26% מהפחמימות בתפריט שלנו מגיעות בדרך כלל מאורז, לרוב לבן.
איך ומתי הפך האורז החום למזון בריאות, למזון שלם ומלא הנכלל בתכנית תזונה נכונה ברוב העולם המערבי?
לכל העצלנים והעצלניות כמוני
מארז ירקות מיני
בשבוע שעבר גיליתי בסופרמרקט שצמוד לבית החולים איכילוב מארז מקסים של ירקות מיני.
ענבים אוכלים עם הגרעינים!
זרעי ענבים הם לא ממש טעימים ולא נעים ללנגוס בהם, אך הם בריאים וחשובים.
למרות שהתרגלנו עם השנים לאכול ענבים ללא גרעינים והתפנקנו על זמנים בהם הגרעינים לא מורגשים כלל – חשוב שנבחר לאכול דווקא את הזנים עם הגרעינים (הזרעים).
נבטים

נבטים ניתן לקנות היום מוכנים מכל מיני מינים, נבטי ברוקולי, נבטי אלפאלפא, נבטי שעועית ועוד וניתן להנביט לבד.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il