הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
פעילות גופנית

איזו פעילות גופנית הכי מומלצת, מתי הכי כדאי להתאמן ומה שורף הכי הרבה קלוריות
כל השאלות שתמיד רציתם לשאול ולא העזתם בנושא כושר ופעילות גופנית.
הודעה משמחת לאלו שלא אוהבים פעילות גופנית.
אני, כידוע לכם, פריקית של פעילות גופנית.
6 פעמים בשבוע אני במכון כושר, קשה לי להחליט על איזה שיעור לוותר ועל כן אני משתתפת בכל השעורים,וזאת אחרי שחייה או ריצה של חצי שעה.
תזונה מומלצת לעוסקים בפעילות גופנית.
למזון שאנו צורכים תפקיד משמעותי בהשפעה על הביצועים הספורטיבים והיכולות הגופניות.
על מנת שהפעילות הגופנית תהיה אפקטיבית ונוכל להשיג "תוצאות" רצויות, יש להתחשב בצרכים התזונתיים במהלך אימון גופני.
חשיבות התזונה והספורט בגיל ההתבגרות
שמירה על תזונה נכונה בגיל ההתבגרות חיונית להתפתחות תקינה. על בני נוער העוסקים בספורט להקפיד הקפדה יתרה על כמות, הרכב ועיתוי התזונה.
אמת ושקר – מיתוסים בנוגע לפעילות גופנית
מה האמת ומה השקר בנושאים אלו ?
צלוליט -
הרבה נכתב עליו. תכשירים רבים מוצעים בשוק להיפתר ממנו אך ללא הצלחה.
הצלוליט הוא למעשה שומן הדוחס את העור למראה של קליפת תפוז, הסיבה לכך, כנראה גנטית ואין בהיכרך קשר לכמות השומן אלא למבנהו.
הספינינג-כמה שהוא סוחף שורף וממכר.
הספינינג הוא פעילות אירובית אינטנסיבית:
רכיבה על אופניים בעומסים ובמהירויות משתנות שבמהלכה הדופק מטפס לרמה של 150-160 פעימות בדקה בממוצע(תלוי גם בגיל), מה שמביא לשריפה מואצת של קלוריות לדקת עבודה.
פעילות גופנית  או הגברת התנועתיות.
לפעילות הגופנית יתרונות רבים במניעה, טיפול ושיקום במגוון רחב של מחלות!
! ומאידך – חוסר פעילות גופנית וכושר גופני נמוך מהווים גורם סיכון משמעותי לתחלואה ולתמותה.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il