הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
תזונה נכונה

תסמונת המעי הרגיז היא תסמונת נפוצה יחסית, ממנה סובלים אנשים רבים בעולם כולו.
נוסיף צבע לתזונה שלנו!

ירקות ופירות הם בעלי הערך החשובים ביותר בתזונתנו. רבות מדברים היום על אנטיאוקסידנטים. שהם נוגדי חמצון שעוזרים לנו במלחמה נגד הרדיקאלים החופשיים המאיימים על בריאותנו.
הקינמון

2 כפיות קינמון - והסוכר בדם יורד
כוכב החדש -  ויטמין D

עד לפני זמן קצר אף אחד לא בדק מה קורה בקשר לויטמין D שגופנו יודע ליצר בעזרתה הנדיבה של השמש.
גדילן מצוי
שמו מדעי: Silybum marianum
אתם בטח מתפלאים מדוע אני מעמיסה עליכם את כל האינפורמציה הזו, לגבי העשבים שאפשר לקושש בשדות וליהנות מהם.
טוסט גבינה צהובה

בין כל המאכלים "האסורים" שכל אנשי הדיאטה מפסיקים לאכול מיד כשהם מתחילים לשמור, אפשר למצוא את הטוסט עם הגבינה הצהובה.
המזון ששומר על בריאותנו

קיימים מחקרים שאספו נתונים מיותר מחצי מליון נשים אירופאיות וזאת כדי לגלות שכמות סיבים גבוהה במזון מורידה את הסיכון לסרטן, בעוד צריכה קבועה של בשרים מעובדים מעלה אותו.
סגולות המרפא של הנבטים והנבטוטים

הנבטים נחשבים מזון עשיר ביותר בוויטמינים, מינרלים, אנזימים, כלורופיל ועוד.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il