הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
תזונה נכונה

תסמונת המעי הרגיז היא תסמונת נפוצה יחסית, ממנה סובלים אנשים רבים בעולם כולו.
מים,
לשתות הרבה מים.
סימון תזונתי וערכו
תזונה היא אחד המרכיבים החשובים המשפיעים על איכות חיינו.
שמירה על הרגלי תזונה נבונים מונעת ומצמצמת הפרעות וסיכונים בריאותיים, מפחיתה את חומרת המחלות, ומשפרת את הכושר הגופני, ההרגשה וההופעה החיצונית.
הבננה לא רק לקופים.
בננה היא פרי טרופי בעל תכונות בריאות מפליאות ואולי היא הפרי הכי חשוב לאדם,
אם נסקור את תרומתו הרבה לבריאות. הבננה מכילה 3 סוגי סוכר טבעי – סוכרוזה, פרוקטוזה וגלוקוזה משולבים בסיבים, שנותנים תמיכה מיידית ויסודית בהאצה של רמת האנרגיה.
ההשמנה היא גנטית
גנטיקה והשמנה – האם יש קשר בין השתיים?
לאחרונה פורסם כי נמצא הגן האחראי להשמנה.
השומנים היותר בריאים.
למרות שהם עתירי קלוריות, חשוב לצרוך אותם, אך כמובן במידה.
הדגנים המלאים
הדגנים הם מהחשובים ביותר בתזונה נבונה!
הם מספקים לגוף אנרגיה זמינה לתפקודו. הם נקלטים בגוף כסוכר, פחמימה. פחמימות נחלקות לפחמימות ריקות ופחמימות מלאות. והמלצות התזונה הנבונה הן לגבי פחמימות מלאות.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il