הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
תזונה נכונה

תסמונת המעי הרגיז היא תסמונת נפוצה יחסית, ממנה סובלים אנשים רבים בעולם כולו.
יתרונות באכילת דגים הגדלים במים קרים.
אנחנו חיים בעידן שמטפח את אכילת הדגים על פני אכילת בשר.
רווחת דעה, נכונה בחלקה, שבשר מזיק ולעומתו דגים בריאים הרבה יותר. עלינו להבין שגופנו זקוק למרכיבים רבים.
השפעת התזונה בטיפול ביתר לחץ דם.(לחץ דם גבוה )
יתר לחץ דם הוא גורם מכריע במחלות לב וכלי דם, הוא יכול לגרום לשטף דם במוח, לאי ספיקת כליות, לסוכרת, לאוטם שריר הלב וכד'.
מתברר שכ- 90% מבני ה - 50 + נמצאים בסיכון לחלות בלחץ דם גבוה. הגורמים לכך הם – גנטיקה, סיבות סביבתיות והאינטרקצייה ביניהם.
הסימון התזונתי
אנחנו בין המדינות המתקדמות בעולם שבהן יש חוק שמחייב סימון תזונתי על גבי כל מוצר מזון.
הסימון חייב לציין כל רכיב במזון. הרכיבים מסודרים בסדר יורד. רכיב המצוי הכי הרבה במוצר יהיה בנקודה העליונה וממנו בסדר יורד לפי הכמות יסודרו כל הרכיבים האחרים.
יש לי ילד שמן! מה לעשות?
המון אמהות פונות ושואלות :"מה לעשות? הילד שלי רק בן ה- 4 או 5 והוא כבר שמן.
האם זה מדאיג? והרי ידוע לכל שילד שמן הוא פחות אהוד על חבריו, לא רוצים בו במשחקי כדור בהפסקות, אין לו הרבה חברים, בטחונו העצמי יורד ובכלל – בעולמנו לא קל להיות שמן ועל אחת כמה וכמה להיות ילד שמן
איך לא לאבד ויטמינים.
ומתי המזון מאבד מערכיו התזונתיים.
תמיד כדאי לאכול אוכל טרי. ירקות ופירות מאבדים מערכם התזונתי בכל יום שחולף מאז הקטיף (גם אם הם נראים מצוין).
ויטמינים ומינרלים.

ויטמינים ומינרלים מהווים חלק ממרכיבי המזון, אינם תורמים אנרגיה (קלוריות) .
סכנה – פירות הקיץ מתדפקים על דלת
פירות הקיץ הם הפירות הטעימים עם מבחר גדול ביותר ועל כן יש לשים לב.
כאשר השמש מפציעה מבעד לעננים ומבשרת את בוא האביב אני נכנסת למגננה. מגיעים הפירות.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il