הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

בחודשים האחרונים גיליתי תחייה מחדש של ההמלצה לשתות מים חמים עם דבש כחלק מתכנית ירידה במשקל. האם המלצה זו נכונה, בריאה או בכלל הגיוני? בכל זאת דבש = סוכר, האמנם?
על טעימות בזמן הבישולים
איך להתגבר על הטעימות והליקוקים בזמן הבישולים?
כאשר אני מבשלת ורעבה – זה מתכון בטוח לעליה במשקל. אני טועמת וטועמת וראה זה פלא – נשארת מחצית הכמות בסיר. – מוכר גם לכם???
עוגיות בגודל אחיד.
כשאופים עוגיות או לחמניות ורוצים שכולם יהיו בגודל אחיד - כמו חיילים במסדר
כשצריך לקרוץ עוגיות מגוש בצק, או לחמניות עגולות למשל, ורוצים שלכולן מראה ייצוגי - הכי טוב זה להשתמש באיזה כלי עזר, ולא לסמוך על טביעת העין.
בישול ביין.
הרבה פעמים אני שומעת בחנות המכולת הקטנה במושבי את השאלה – " יש לכם יין לבישול?" ותשובתי לשואלים היא שיין, כל יין טעים הוא טוב גם לבישול.
יין זול לבישול הוא פחות טעים מאשר יין יותר טוב. ולמה נזכרתי בכך כעת ? בהרבה בתים, אחרי החגים, נשארו בקבוקי יין פתוחים. במקום לשפוך אותם אפשר להשתמש בהם לבישול.
פולי סויה.
הצעה מצויינת למי שצריך פתרון אל מול הטלויזיה.
במקום חטיף אפשר...... כוס וחצי פולים מבושלים כ – 220 קלוריות.
הטיפים של הכוכבים לשמירה על חיוניות וכושר טוב !

יש שיקראו לזה אנרגיה, יש מי שינסח זאת כחיות ועיניים בורקות... בכל מקרה, התוצאה היא אחת : הם חייבים למצוא את הזמן להתאמן - צפו בכוכבים ותבינו.
מוכר גם לכם? גם אתם מאלו שדוחים הכול ל"אחרי החגים"?
אם כן עלי להזכירכם ש"אחרי החגים" כבר כאן איך חוזרים לכושר?
מה אתם חושבים?
האם יתכן טיפול אחד יעיל במניעת רוב המחלות של העולם המערבי? – אם כן מהו לדעתכם?
ברור הפעילות הגופנית!!!
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il