הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

בחודשים האחרונים גיליתי תחייה מחדש של ההמלצה לשתות מים חמים עם דבש כחלק מתכנית ירידה במשקל. האם המלצה זו נכונה, בריאה או בכלל הגיוני? בכל זאת דבש = סוכר, האמנם?
עוברים לדפי אורז

דפי אורז מכילים למעשה רק פחמימות, כשהערך הקלורי של דף של כ 40 גרם הוא מעט יותר מ 6 קלוריות.
תשתפו!
החלטתם לרדת במשקל או לשמור על תפריט חדש מסיבות אחרות?
שתפו
אפרסמון שווה המון

מחקרים מראים כי באפרסמונים אנטי אוקסידנטים רבים, חומרים אנטי דלקתיים ואפילו חומרים כמו זאה- קסנטין החשובים לבריאות רשתית העין.
הספר
ספר מקסים שעוסק במערכת העיכול בצורה הומוריסטית מצד אחד
אך בצורה מאוד ברורה מצד שני וניתן ללמוד ממנו הרבה על תפקיד איכות האוכל ולא רק הכמויות, ואפילו להבין מה עוזר לנו לרדת במשקל ולהצליח בדיאטה ומה עלול לעכב אותנו.
כוסמין וכוסמת
כוסמין וכוסמת הם לא אותו דבר.
קמח כוסמין איננו קמח כוסמת כפי שרבים נוטים לחשוב.
חרובים במקום שוקולד
פורים מתקרב ואיתו גם אזני ההמן
ברוח הלייף סטייל ושיפור איכות החיים והתזונה בואו ננסה השנה להחליף את מילוי השוקולד המסורתי (שעל פי רוב עשיר מידיי בסוכר ואיכות השוקולד לא גבוהה במיוחד), בתחליפים בריאים כמו ממרח חרובים טבעי
להחליף סוכר בסטיביה
לאכול בריא אומר לוותר על מלח ועל סוכר אך לא על טעמים של מתוך או מלוח.
חשוב לזכור כי גם בפירות יש סוכר ובמינון גבוה הם עלולים להוות סכנה לבריאות. יותר משתי מנות פרי ביום, באופן קבוע ולאורך זמן, עלולים לעודד כבד שומני, עלייה של כולסטרול, תחלואת כלי דם ועוד.
כל הזכויות שמורות ©2007-2021 Diets.co.il