הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
הוסף תגובה לחצו לדיאטה עכשיו
חיפוש בפורומים
חפש
מחבר
הודעה
27/10/2012 15:07:00
mich22
לקיחת תוסף תזונה בנוסף לטונלין
האם בסדר לשלב טונלין ביחד עם טבליות אשכוליות ול-קריטין של סולגאר? האם רק אחד מהם? אם כן מה יותר מומלץ?
28/10/2012 09:47:00
הנהלת הפורום
(יעל מנור - נטורפתית)
טונאלין +אשכוליות ול-קניטין
שלום רב אין שום בעיה לשלב את 3 התוספים יחד ואף מומלץ לחיזוק תהליך ההרזיה. כדי לתת לך המלצה אישית אני צריכה לדעת מספר פרטים: מתאמנת/ן?גיל?תרופות מרשם?מחלות? אשמח לתת לך יעוץ נוסף קריסטינה יעקובלב
28/10/2012 21:05:00
mich22
תשובה
היי תודה על התשובה. אני בת 23, חוזרת להתאמן מחר אחרי המון זמן שלא התאמנתי, הורדתי בתקופה האחרונה כ12 קילו אך העליתי חמש קילו מאוד מהר בחזרה לא מזמן מהסיבה שאני קצת סובלת מחוסר איזון הורמונלי אז יש לי נטייה להשמנה מהירה ברגע שאני לא שומרת על עצמי. עכשיו אני גם חוזרת להתחיל לאכול בצורה נכונה וחשבתי שיהיה טוב אולי קצת לעזור לעצמי עם תוסף תזונה, לא בתור תרופת פלא אלא פשוט משהו שיאיץ לי קצת את המערכות בגוף..אשמח להמלצה אחרת אם יש לך. תודה :)
30/10/2012 11:36:00
הנהלת הפורום
(יעל מנור - נטורפתית)
תוספים להרזיה
שלום רב אני שמחה לשמוע שאת חוזרת להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא יותר. במידה ואת לא נוטלת תרופות ,אני ממליצה לך שילוב של טונלין 3 ביום +ל-קרניטין נוזלי כף,חצי שעה לפני האימון ולהרחיק ממזון חלבוני .הטונלין עובד על השומן הבטני ומצמצם הקפים. ל-קרניטין הופך את השומן לאנרגיה ובכך תורם לתהליך ההרזיה ,כמו כן נותן אנרגיה והתאוששות מהירה יותר אחרי האימון.הם עובדים ביחד ומשלימים אחד את השני.התוספים יתנו לך דחיפה להוריד יותר ממסת השומן ולצמצם הקפים. בברכה קריסטינה יעקובלב
30/10/2012 18:04:00
mich22
שאלה
מה הכוונה המדוייקת ללהרחיק ממזון חלבוני? ולמה דווקא הנוזלי ולא הכדורים? והאם הוא טוב גם לשיפור הביצועים בזמן האימון? כי התלבטתי בינו לאירופאוור של סופרהב שטוב לשיפור הביצועים עצמם בזמן הפעילות האירובית..תודה :)
31/10/2012 09:11:00
הנהלת הפורום
(יעל מנור - נטורפתית)
תוספים להגברת הרזי ושיפור ביצוע ספורטיבי
שלום רב מזון חלבוני הכוונה ל:בשר,מוצרי חלב,דגים וכל מזון שמכיל חלבון בכמות גבוה כיוון של-קרניטין היא חומצת אמינו(אבן בניין של חלבון) ועלולה להתחרות על ספיגה עם חלבונים אחרים. לגבי העדיפות לנוזל - הספיגה שלו מהירה יותר במעי בגלל שהוא נוזלי כמו כן כמותו 1500 מ"ג -פי 4 ממה שיש באירו-פאוור.עקרונית אם אין לך בעיות במעיים ידועות או בעיות ספיגה מבחינת שיפורביצועים ספורטייבים עדיף האירו-פאוור כיוון שיש בו שילוב של רכיבים המשפעלים אחד את השני למשל-הקפאין עוזר לספיגת הל-קרניטין,חוץ מזה שהקפאין עצמו משפר ביצועיים ספורטיביים.אם תבחרי במוצר זה אני ממליצה לך לקחת לפחות 2 ביחד לפני האימון-חצי שעה עד שעה וכמו שכבר ציינתי עדיף עם פחמימה כיוון שהיא עוזרת לספיגת התוסף ולא מתחרה איתו כמו החלבון.ל-קרניטין לבד אכן משפר ביצועים ספורטייבים בכך שהוא מזרים יותר אנרגיה תוך כדי האימון אך האירו-פאוור יותר יעיל למטרה זו לכן אני ממליצה לך לבחור בו. בברכה קריסטינה יעקובלב
31/10/2012 16:19:00
mich22
שאלה
תודה על התשובה! אבל השאלה לא הייתה מהו חלבון כי את זה אני יודעת, השאלה הייתה האם פשוט לא לצרוך חלבונים לכמה שעות מסויימות לפני ואחרי לקיחת התוסף?
05/11/2012 09:58:00
הנהלת הפורום
(יעל מנור - נטורפתית)
נטילת ל-קרניטין
שלום רב הכוונה היתה לא לאכול חלבון כשעה לפני נטילת התוסף וכשעה אחרי. את לוקחת את התוסף כחצי שעה לפני האימון עם פחמימה או לבד ואז את מתאמנת ולאחר האימון את יכולה לצרוך חלבון. בברכה קריסטינה יעקובלב
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il