שם משתמש:
סיסמא:
משתמש חדש | שכחת סיסמא?
 
חיפוש באתר
 
האם אתם זקוקים לדיאטה? BMI
משקל בק"ג:
גובה בס"מ:
תזונה נכונה לפי נושאים

דיאטה באינטרנט
הרשמה טלפונית
03-9068827

פורום דיאטה ותזונה נכונה
- ויטמיו סי
- דילול שרירים
- היום מתחילה (יותר נכון עכשיו) ובלי תירוצים
- חיילת בקרבי
- קלוריות מותרות לגיל 11
המורידים של השבוע

בתוכנית דיאטה און ליין.

ליאור, מודיעין - 2.1 ק"ג

אפרת, רמת השרון,  - 1.8 ק"ג

אורלי, ירושלים, 1.1 ק"ג

סיפור ההצלחה שלי
דיאטה און ליין – חדשנות שבאה טוב
 
סיפור ההצלחה שלי

רוצים לרזות?

30/04/2013 11:27:00, מאת רותי ברקן - מנחת קבוצות תמיכה לדיאטה

כולנו רוצים, אבל מה עושים?

בכדי לרדת במשקל מה עדיף? אימונים אירוביים, אימוני כוח או שילוב בן השניים?

רוצים לרזות?

השאלה היא איזה ספורט כדאי לי לעשות בכדי לרדת מהר יותר במשקל. ההתלבטות גדולה. יש מעט זמן, רוצים לרדת במשקל והעיקר מהר אז איזה ספורט הכי יעיל?
במחקר בחנו את השינויים שמתחוללים בהרכב הגוף אצל אילו העוסקים בפעילות גופנית אירובית. פעילות אירובית זו פעילות הכוללת ריצה, הליכה, שחייה, רכיבה על אופניים.
זו פעילות שהוכחה כיעילה ביותר לירידה במשקל. המחשבה הרווחת היא שמומלץ לעשות אימוני התנגדות, הכוללים גם הרמת משקולות וזאת בכדי להעלות מסת שריר ולשמר אותה. רקמת השריר חשובה לנו בכדי להעלות את רמת חילוף החומרים מה שעוזר מעט לירידה במשקל ולשלב זאת עם פעילות אירובית.
מחקרים הוכיחו שלאימוני התנגדות יש תועלות בריאותיות רבות, ביניהן ויסות רמת הסוכר בדם, אולם בכל האמור להשפעתם על הירידה במסת השומן של הגוף, הממצאים אינם משכנעים.
מה שהוכח זה שפעילות אירובית היא המומלצת בכדי לרדת במשקל. זו הפעילות היעילה ביותר לכך. במחקר הוכח שהקבוצה שעשתה פעילות אירובית, הקדישה הכי פחות זמן לפעילות, והפחיתה ממשקלה הכי הרבה! !

חשוב מאד לשלב  גם פעילויות אחרות שעוזרות לשמור על בריאותנו אך בכדי לרדת במשקל מומלץ בעיקר ללכת, לרוץ, לרכב או לשחות. מתוך ניסיון אישי – הריצה עושה עבודה נפלאה. היא אמנם קשה יותר ולא תמיד מומלץ להתאמץ כל כך , צריך לבנות נכון את הכושר, אך מי שמסוגל לרוץ, שמצליח לרוץ – אפילו אם הוא עושה זאת לסירוגין, מרוויח. לסירוגין הכוונה למספר דקות ריצה ומספר דקות הליכה מהירה. בכדי להתחיל לרוץ, בפרט בגיל מבוגר מעט יותר, מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל ואחר כך להתייעץ עם מאמן כושר טוב שייתן הנחיות להתחלה נכונה. צריך המון סבלנות והתמדה. ההתקדמות די איטית אך ההצלחה מפצה על הדרך הארוכה. בעיניי זה מומלץ בחום!

לאור אחד המחקרים האחרונים שנעשו התברר מעל לכל ספק שפעילות אירובית היא היעילה ביותר והמהירה ביותר בפרט לאילו שהזמן שלהם יקר. באימון לא ארוך מאד אפשר להשיג תוצאות טובות. ברור לכולם, אני מקווה, שלפעילות הגופנית יתרונות רבים ולא משנה מה נעשה. מבחינה פיזיולוגית  הכי חשוב לעשות פעילות גופנית. מה עושים פחות חשוב, העיקר שנפעיל את הגוף. 
זה תמיד יהיה יעיל יותר מאשר לשבת על הכורסה בסלון ולבהות  בטלוויזיה, אך מי שרוצה ליעל את הירידה במשקל ויחד עם זאת לשמור על בריאותו – מומלץ שיצא לפעילות אירובית. 
יש להבין גם שהירידה במשקל תתרחש רק כאשר ישולב בה גם תפריט תזונה מתאים.
אתם ודאי זוכרים שלרדת במשקל אפשר גם ללא פעילות גופנית. מפחיתים את כמות הקלוריות הנאכלות ויורדים במשקל. אך ללמוד לשמור על ההישג- פה אין פשרות. ללא פעילות גופנית אפשר לשמור אולי למעט זמן. בכדי לשמור על כך לאורך זמן חייבים לשנות אורח חיים ולהכניס פעילות גופנית למערכת החיים שלנו. אני לא מכירה מישהו שהצליח לשמור על משקלו, לאחר ירידה במשקל, לאורך זמן, בלי פעילות גופנית.
חישבו על כך!


תגובות:
שם הכותב:
רונה 20/06/2013 11:46:00
כותרת: נעלי ריצה
תגובה: בתור אחת שלקחה לפני שנה את הנושא של ריצה ברצינות רבה, אני מסכימה מאד עם המאמר, צריך לשנות את הרגלים ואורח החיים.
דיאטה
עשו לנו לייק
דיאטניות
סיגל אלפסה - דיאטנית קלינית
דיאטנית קלינית
די@כיף רותי ברקן מנחת קבוצות תמיכה לדיאטה
קבוצות תמיכה
הליה בועז דיאטנית קלינית
דיאטנית קלינית
איריס פסקין אינגבר - דיאטנית קלינית מוסמכת
דיאטנית קלינית
תמר שרייגר - דיאטנית קלינית
דיאטנית קלינית
לרשימת כל הדיאטניות...
חדשות
רוצה לדעת איזה ויטמינים לקחת?
פורום ויטמינים ותוספי תזונה מזמין אתכם לשאול כל שאלה ולקבל תשובה מהמומחית בתחום - יעל מנור נטורופתית


דיאטס
הכל על דיאטה, דיאטות, ואיך הרזיה יכולה להיות נכונה ומהירה.


ירידה במשקל
התוכנית היחידה לירידה במשקל בליווי דיאטנית 24 שעות ביממה,
רק בדיאטה און ליין, הרזיה מהירה שנשארת לאורך זמן.


סוגי דיאטות
באתר כתבות רבות בנושאי דיאטה : דיאטת כרוב , דיאטת אטקינס , דיאטת לחם , דיאטת פחמימות , דיאטת מיצים , דיאטת צרופים ועוד תפריטי דיאטות רבים.


מחשבון קלוריות
במחשבון תוכלו לחשב כמה קלוריות יש במזון מסויים, כמה קלוריות אכלתם בארוחה מסויימת, ואפילו לחשב כמה קלוריות צרכתם בכל היום כולו. מחשבון קלוריות עוזר למי שעושה דיאטה ונמצא בתהליך הרזיה ללא ליווי דיאטנית.


מתכונים דיאטטיים
כל המתכונים באתר דלי קלוריות, ומותאמים למי שעושה דיאטה,
ניתן למצא בכל מתכון מה הערך הקלורי של כל מנה.
בתיאבון.


 
צור קשר | הפוך לדף הביתהפוך לדף הבית | תזונה נכונה | דיאטה און ליין | כושר גופני | מחשבונים | נוער | חנות | אודותינו | תקנון ותנאי שימוש | פרסם אצלנו
דיאטנית | מחשבון BMI | מחשבון קלוריות | מחשבון פעילות גופנית | פורום דיאטה | קלוריות | תפריט דיאטה
תפריט דיאטה 1200 קלוריות | תפריט דיאטה 1500 קלוריות | תפריט דיאטה 1800 קלוריות | תפריט דיאטה לנוער
בניית אתרים | קידום אתרים | דרושים | מדיתג | צמיד זיהוי רפואי | אימון אישי | קניונים | מבצעים | דרושים | קורות חיים | חיפוש עבודה
כל הזכויות שמורות ©2007-2014 Diets.co.il