הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - אימון כושר אישי
10/06/2008, מאת אור רם - מאמן כושר אישי
חלק ד'
אביזרים נלווים לאימון.
אימון כושר אישי

בשבועות האחרונים דיברנו על ציוד אירובי וציוד כוח לאימון אפקטיבי בבית.

היום נראה כיצד ניתן לשפר את האימון בבית ע"י אמצעים פשוטים ולא יקרים.

 

  • כדור גדול: FITBALL  או SWISSBALL:

            מצעי מגוון המתאים לכל הרמות:

            ניתן להיעזר בו לתמיכה, לבצע איתו תרגילים לכל קבוצות השרירים, מתיחות ועוד.

            בנוסף, הוא טוב להפעלת השרירים המייצבים בגוף ומערכת היציבה. יתרון נוסף הוא עובדה שהוא יכול לאתגר מתאמנים בכל הרמות: מתחילים יכולים להיעזר בו ליציבות מתאמנים מתקדמים יכולים אף  לעמוד   עליו.

  • גומיות: ישנם סוגים רבים של גומיות: עם ידיות, בלי ידיות, גומיות עבות ודקות. רובן נבדלות בהתנגדות ובשימושים שלהן. היתרון הגדול הוא קלות האחסון ומגוון התרגילים האפשרי. החיסרון הוא בהתנגדות המשתנה ככל שהגומיה מתוחה.
  • משקולות: יש שאוהבים ויש שמתעבים את המשקולות יתרונן גם כן במגוון העצום וחסרונן במקום שהן עלולות לתפוס. זוג משקולות יחד עם כדור גדול יכולים להוות בסיס לאימון שלם ומושלם.
  • פיתה: (AIR DISC)

אביזר חדש יחסית שמגיע מעולם הפיזיותרפיה. שימוש בו יסייע לשיפור שיווי המשקל, השרירים המייצבים ועוד.

ניתן לחזק את כל הגוף בצורה חדשנית ומעניינת.

·         מזרון:

כדאי שיהיה, פשוט כדי שיהיה יותר נוח.

·         כדור כח:

                  כדור בעל משקל שניתן לאמן באמצעותו את שרירי הבטן, הכתפיים, החזה ועוד.

                  קיימים במשקלים שונים וברמות קושי שונות.

·         חבל קפיצה:

                  מצוין לשיפור הכושר, חיזוק הרגליים ושיפור הקואורדינציה. חסרונו בחוסר גיוון.

·         כפפות אגרוף:

                  יכולות לסייע להעלאת הדופק ושיפור הכושר האירובי. מספקות אימון מגוון ושונה. נדרש מעט ידע מוקדם או מאמן.

בשבוע הבא נעסוק בשאלה "כיצד לבחור מאמן אישי".

לכל שאלה לגבי הציוד או התייעצות ניתן לפנות אלי.

בהצלחה

אור רם הוא מאמן אישי המתמחה בתחומי ההרזיה, השיקום והספורט ההישגי.

בוגר תואר שני. לפרטים נוספים: www.orram.co.il, 050-5657523

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il