הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - תוספי תזונה המסייעים לדיאטה
21/05/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית
5 תוספי תזונה שיסייעו לכם להכין את הגוף לקיץ
תוספי תזונה המסייעים לדיאטה


אחרי עונת החורף בה הרשינו לעצמנו לאכול סופגניות ולביבות, מרקים עשירים והרבה טוסטים חמים – הגיעה עונת האביב שהביאה איתה את המצות עתירות הקלוריות, הסעודות המשפחתיות ואת המנגלים העשירים של יום העצמאות. עכשיו, שכמעט וסיימנו את עונת החגים הנוכחית (עדיין שבועות לפנינו) והשארנו את תפוחי האדמה והנקניקיות במדורה, הגיע הזמן להכין את הגוף לבגדי הקיץ הקצרים, בגדי הים שהוצאנו מהארון והשמש החמה של ארצנו. חמישה טיפים חשובים, שתמצאו בדיאטות הכנה לקיץ, שיעזרו לרזות טוב יותר, בריא יותר ולהראות טוב יותר כשנשלב אותם בתכנית אישית עם פעילות גופנית שתוכלו להתמיד בה.


טיפ מס 1 – סיבים... כדאי לצרוך יותר סיבים בתפריט. כך נהייה שבעים יותר, חילוף החומרים שלנו יהיה טוב יותר ונאגור פחות שומנים לרקמות.
טיפ מס 2 – פרוביוטיקה... הוספת פרוביוטיקה חשובה עכשיו במיוחד. זה הזמן לעזור למערכת העיכול שלנו להשתקם ולהתנקות. תוספת פרוביויטקה תעזור לנו לספוג טוב יותר את הויטמינים והמינרלים מהמזון ומהתוספים, תסייע בחיזוק מערכת החיסון וכמובן תתמוך בחילוף חומרים תקין יותר.
טיפ מס 3 – ויטמין D.... תוספת ויטמין D חשובה בעונת הקיץ במיוחד. בעונה החמה כשקרינת השמש היא סכנה ממשית, חייבים להשתמש בקרם הגנה כל יום (גם בעלי עור כהה), כדי להגן על העור. ההגנה אמנם יעילה מפני הקרינה ונזקי השמש אך עלולה ליצור מחסור טבעי בויטמין D, בשל המחסום מפני קרני השמש. ההמלצה וההעדפה שלי היא שימוש בטיפות ויטמין D  (לא כדורים). נספג טוב יותר, קל לשימוש ולרוב מראה תוצאות טובות יותר.
טיפ מס 4 – ירקות ירוקים... הזמן למלפפונים בשפע, פלפלים ירוקים, ברוקולי, כרוב ניצנים, קולורבי ועוד. הירקות הירוקים יעניקו לנו יותר אנרגיה, אנטיאוקסידנטים מינרלים וויטמינים ורובם בעלי אנרגיה שנחשבת כמקררת.
טיפ מס 5 – מים עם נענע ולימון או מלפפונים... לשתות הרבה מים יעזור לנו להימנע מהתייבשות, בריאות עור טובה יותר, עיכול תקין יותר ורעננות שנזדקק לה בימים החמים.
הנענע מוסיפה רעננות, כך גם פרוסות דקות של מלפפונים. הלימון מוסיף ויטמין סי, רעננות ומסייע בחילוף חומרים יעיל יותר.

תוסיפו את הטיפים לתפריט הדיאטה הקייצי שלכם, פעילות גופנית מותאמת והנה לכם מתכון משולב להגיע רעננים יותר, חטובים יותר ואפילו שמחים יותר לימי הקיץ החמים.


 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il