להוריד עד 7 ק"ג בשבועיים

25/07/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית

עם דיאטה גרמנית חדשה .

הדיאטה הבאה פותחה על ידי תזונאים גרמנים והפכה מהר מאוד ללהיט נוח וזמין.

להוריד עד 7 ק

דיאטה  בה תוכלו לרדת עד 7 ק"ג בשבועיים. הדיאטה מתאימה במיוחד לאנשים שרוצים להכין את עצמם לאירוע או להגיע חטובים לשפת הבריכה. היא איננה מתאימה לבעלי כולסטרול מאוד גבוה או לחץ דם לא מאוזן. אין להמשיך בדיאטה יותר משבועיים.

אז מה עושים?

תפריט הדיאטה לפי ימים:


יום ראשון:
ארוחת בוקר-מים עם לימון, תה צמחים ממותק בסטיביה או סוכרלוז (אישית אני מעדיפה סטיביה משום שהיא בריאה יותר), פרוסת לחם קלוי ללא ממרח.
ארוחת צהריים- סטייק עד 150 גרם מבשר דל שומן. סלט עגבניות (עגבניות ובצל ירוק, מעט מלח וכפית שמן זית. אפשר להוסיף שום)
ארוחת ערב- 2 ביצים קשות, 80 גרם תרד מבושל או טרי מתובל בכפית שמן זית, מלח, שום ופלפל לפי הטעם. עגבניות שרי כמה שרוצים.


יום שני:
ארוחת בוקר- מים עם לימון, תה צמחים ממותק בסטיביה או סוכרלוז, פרוסת לחם קלוי ללא ממרח.
ארוחת צהריים- 200 גרם עוף מבושל או בשר בקר דל שומן מבושל, סלט חסה מתובל במעט שמן זית, שום ומלח. ניתן להוסיף קוביות תפוז או מנדרינות לסלט.
ארוחת ערב- ביצה קשה, עגבניות שרי וסלט כרוב מתובל במעט שמן זית, מלח ופלפל. אפשר כרוב כבוש במקום. חשוב להקפיד לא להוסיף יותר מכפית שמן זית.

יום שלישי:
ארוחת בוקר- מים עם לימון, כוס קפה או תה , פרוסת לחם קלוי ללא ממרח.
ארוחת צהריים- ביצה קשה, חצי גביע גבינה לבנה עד 5% (גביע של 250 גרם), 200 גרם גזר מבושל (אפשר גזר גמדי)
ארוחת ערב – סלט פירות, 2 כוסות פרי (בננות ו/או תפוחים ו/או תפוזים ו/או מנדרינות ו/או נקטרינות ו/או אפרסקים).


יום רביעי:
ארוחת בוקר- מים עם לימון, כוס מיץ תפוחים מופחת סוכר
ארוחת צהריים – 250 גרם דג מבושל או בתנור, עגבניות חתוכות מתובלות בכפית שמן זית מלח ותבלינים לפי הטעם, תפוח.
ארוחת ערב – עד 150 גרם סטייק בקר דל שומן או חזה הודו בגריל, סלט חסה מתובל במיץ לימון ומעט מלח ללא שמן.


יום חמישי:
ארוחת בוקר- מים עם לימון, כוס מיץ גזר טרי
ארוחת צהריים – 200 גרם עוף בגריל ללא עור, 100 גרם סלט ירקות
ארוחת ערב – סלט גזר מתובל במיץ לימון וחצי כפית סוכר, 2 ביצים קשות (ממליצה לאכול רק חלמון אחד (הצהוב) )


יום שישי:
ארוחת בוקר – כוס מים, תה או קפה ללא סוכר ללא חלב
ארוחת צהריים – 200 גרם צלי מבשל דל שומן, 150 סלט כרוב מתובל במיץ לימון מלח ומעט שום
ארוחת ערב – 150 גרם גבינה לבנה עד 5% או 2 פרוסות גבינה צהובה 9%, מקלות גזר

יום שבת:
ארוחת בוקר – תה או קפה ללא סוכר ללא חלב, פרוסת לחם קלויה
ארוחת צהריים – 200 גרם עוף בתנור או מבושל, ללא עור, כרוב כבוש כף אחת, כוס סלט חסה מתובל במיץ לימון ומעט מלח, ללא שמן.
ארוחת ערב – 300 גרם סלט פירות או פירות חתוכים: שזיפים, נקטרינות, אפרסקים, תפוחים, אגסים, מלון, קרמבולה.

בשבוע השני חזרו על התפריט מהתחלה
חשוב לשתות לפחות עוד 6-8 כוסות מים ביום


בהצלחה!