הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
דיאטה - טיפים

היא גם מסייעת לעור בריא ויש עדויות מחקריות שחומצה לאורית מסייעת לאיזון רמות כולסטרול ומעודדת יצירת "כולסטרול טוב".
לכל העצלנים והעצלניות כמוני
מארז ירקות מיני
בשבוע שעבר גיליתי בסופרמרקט שצמוד לבית החולים איכילוב מארז מקסים של ירקות מיני.
ענבים אוכלים עם הגרעינים!
זרעי ענבים הם לא ממש טעימים ולא נעים ללנגוס בהם, אך הם בריאים וחשובים.
למרות שהתרגלנו עם השנים לאכול ענבים ללא גרעינים והתפנקנו על זמנים בהם הגרעינים לא מורגשים כלל – חשוב שנבחר לאכול דווקא את הזנים עם הגרעינים (הזרעים).
נבטים

נבטים ניתן לקנות היום מוכנים מכל מיני מינים, נבטי ברוקולי, נבטי אלפאלפא, נבטי שעועית ועוד וניתן להנביט לבד.
גוג'י ברי –Goji Berry

הוא פרי קטן ואדום שאוכלים בעיקר כפרי מיובש והוא נראה כמו צימוקים ארוכים ואדומים. ניתן לאכול את הפירות טריים או מבושלים, מיובשים או בצורה של מיץ או יין.
עגבניות!
עגבניות מכילות רכבים טבעיים בריאים רבים
רכיבים היכולים להשפיע לטובה על הבריאות שלנו בכלל ועל מראה העור שלנו בפרט. החומרים הפעילים בעגבניה משפיעים החל מאיזון רמות הכולסטרול הרע בגופנו ועד לסיוע במניעת קמטים בעור.
קוקוס

קוקוס הוא פרי עץ דקל שנקרא על ידי מגלי ארצות ספרדיים קוקו = פני קןף, על שם שלושת העיגולים במרכזו של אגוז שעיר, שהזכיר להם את פני הקופים.
להמנע מלאכול 3 עד 4 שעות לפני שהולכים לישון בלילה

להפסיק לאכול בלילה, בוודאי ארוחות גדולות, לפני השינה – הוא טיפ חשוב לחיים, שהפך לחלק בלתי נפרד מהלכות היהדות, עוד בתקופת הרמב"ם, גם אם פחות שומרים על כך.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il