הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים
דפי אורז הם "סנדויץ" מעולה לארוחות ביניים.
זהו חטיף טבעוני, דל קלוריות, צבעוני ורענן.
טיפ דיאטטי לראש השנה
קטן ומגוון
כדי לעבור את החג בלי עודף קלוריות, כל מה שצריך הוא להקפיד לאכול מנות קטנות ומגוונות ולהמעיט בסוכרים ומלח. חשוב להקפיד לשתות הרבה מים עם לימון, מים עם נענע או תה צמחים לא ממותק.
אורז חום (אורז מלא)
26% מהפחמימות בתפריט שלנו מגיעות בדרך כלל מאורז, לרוב לבן.
איך ומתי הפך האורז החום למזון בריאות, למזון שלם ומלא הנכלל בתכנית תזונה נכונה ברוב העולם המערבי?
לכל העצלנים והעצלניות כמוני
מארז ירקות מיני
בשבוע שעבר גיליתי בסופרמרקט שצמוד לבית החולים איכילוב מארז מקסים של ירקות מיני.
ענבים אוכלים עם הגרעינים!
זרעי ענבים הם לא ממש טעימים ולא נעים ללנגוס בהם, אך הם בריאים וחשובים.
למרות שהתרגלנו עם השנים לאכול ענבים ללא גרעינים והתפנקנו על זמנים בהם הגרעינים לא מורגשים כלל – חשוב שנבחר לאכול דווקא את הזנים עם הגרעינים (הזרעים).
נבטים

נבטים ניתן לקנות היום מוכנים מכל מיני מינים, נבטי ברוקולי, נבטי אלפאלפא, נבטי שעועית ועוד וניתן להנביט לבד.
גוג'י ברי –Goji Berry

הוא פרי קטן ואדום שאוכלים בעיקר כפרי מיובש והוא נראה כמו צימוקים ארוכים ואדומים. ניתן לאכול את הפירות טריים או מבושלים, מיובשים או בצורה של מיץ או יין.
עגבניות!
עגבניות מכילות רכבים טבעיים בריאים רבים
רכיבים היכולים להשפיע לטובה על הבריאות שלנו בכלל ועל מראה העור שלנו בפרט. החומרים הפעילים בעגבניה משפיעים החל מאיזון רמות הכולסטרול הרע בגופנו ועד לסיוע במניעת קמטים בעור.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il