הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים
דפי אורז הם "סנדויץ" מעולה לארוחות ביניים.
זהו חטיף טבעוני, דל קלוריות, צבעוני ורענן.
ג'לטין לשיער חזק יותר ועור מבריק וחלק יותר

אחת הבעיות בדיאטות היא אבדן שיער מוגבר גם אם כמות החלבון היומית שצורכים היא מספיקה. בנוסף ייתכנו קמטים רבים יותר והתייבשות העור ולעיתים קרובות עצירויות.
רוצים לאזן סוכר בדם?
אכלו בטטות
אחד המיתוסים הוא שבטטות משמינות. הן מתוקות ולא בריאות. כשלמעשה הבטטות טעימות ובריאות. יש בבטטה חומרים שמסיעים לאזן את הסוכר בדם, חומרים מונעי דלקת וסיבים המסייעים בעיכול תקין.
סוכר קוקוס
על סוכר חום אומרים שהוא כמו סוכר לבן
ועל סוכר פירות אומרים שהוא עם אינדקס גליקמי גבוה ויכול לגרום לעליה במשקל בצורה מהירה. על תחליפי סוכר הדעות חלוקות, אם כי ברור שממתיקים מלאכותיים אינם מוסיפים בריאות.
הוסיפו מזונות על לתפריט היומי
super foods
מזונות על הם בדרך כלל פירות, שורשים, זרעים או עלים אשר יכולים להוות מקור לתזונה עשירה בחומרים החיוניים לבריאות והם מזונות המכילים מגוון רחב במיוחד של רכיבים חיוביים לגוף,
יותר דלעת, כורכום ובשר בקר דל שומן -  לעור בריא וחלק יותר

הקפדה על אכילת מזונות עשירים באבץ יכולה להביא לתוצאות נפלאות ולעור בריא וחלק יותר.
איך לחזור לשיגרה עוד לפני שנגמרו החגים?

אכלתם יותר מידיי בחג? הבטן נפוחה וכואבת? עצירות? – כל אלה הם תופעת לוואי של החגים מה אפשר לעשות כדי להרגיש טוב יותר?
איך להוציא את גרעיני הרימון בקלות?
כמו בכל שנה סביב ראש השנה מתחילים להאבק ברימון ולהוציא, בקושי רב את הגרעינים
השנה בקשתי מכמה חברות טובות, הידועות כנשים מוכרות ופרקטיות, לכתוב לי רעיונות וטיפים איך לחלץ את הזרעים מבלי להרוס את החולצה בכתמי רימון, ולהשאיר את הגרעינים שלמים ויפים.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il